Aplikace Můj Vodafone získala v minulém týdnu první místo v kategorii Klientský servis. Vodafone tak navázal na umístění v minulém roce, kdy v anketě Aplikace roku v kategorii Business obsadil druhé místo.
Pořadí deseti nejúspěšnějších aplikací v kategorii Klientský servis podle hlasování veřejnosti:
1. Můj Vodafone
2. Mobilní bankovnictví (Air Bank)
3. Servis24 Mobilní banka
4. Lidl
5. ČSOB smartbanking
6. Mobilní banka 2
7. Moje O2
8. mbank CZ
9. ŠKODA Servis
10. Fio banka Smartbanking
Kromě tohoto ocenění získal Vodafone také třetí místo v hlasování odborné poroty v oblasti uživatelské zkušenosti a grafiky (UX/UI).
Aplikaci tak kromě zákazníků ocenila pozitivně i odborná veřejnost.
Pořadí nejlepších UX aplikací roku 2014:
1. Mapy.cz
2. ZOH 2014
3. Můj Vodafone
Cílem ankety Mobilní aplikace roku je najít nejen nejpopulárnější, ale také nápadité a inovativní aplikace pro mobilní telefony a tablety v různých kategoriích, upozornit na ně a podpořit tak české vývojáře.
V aplikaci Můj Vodafone zákazníci najdou informace o svém tarifu, o útratě i vyúčtování, online uhrazení vyúčtování platební kartou, mapu prodejen a taky si mohou zkontrolovat, kolik provolali minut, napsali SMSek a kolik jim ještě zbývá dat do konce zúčtovacího období.
Aplikace Můj Vodafone má na svém kontě již přes půl milionu stažení a počet uživatelů meziročně vzrostl o 40 procent, dodává v tiskové zprávě operátor.
Zdroj: TZ