Vodafone to v médiích rozjede s novým rodinným tarifem Red+


Vodafone to v médiích rozjede s novým rodinným tarifem Red+

Od 13. července poběží nová reklamní kampaň Vodafonu na neomezený rodinný tarif Red+. Spoty kreativně navazují na předešlé reklamy s Jiřím Vyorálkem, který tentokrát vyráží se čtyřčlennou rodinou na cyklistický výlet.

Symbolem nové kampaně je červené čtyřkolo znázorňující unikátní nabídku, která přináší neomezené volání, SMS a sdílená data pro čtyři členy rodiny za 1499 Kč.

„Jízda na kole je nejrozšířenější český sport, kterému se přes léto věnuje většina rodin s dětmi,“ komentuje volbu kreativního konceptu Markéta Moreno, ředitelka značky a komunikace, a dodává: „Naším cílem bylo ukázat, že s jediným tarifem Red+ si mohou bezstarostně užívat rodiče i děti bez rozdílu.“

Režisérem nových spotů je opět Dan Růžička. Reklamní kampaň připravila agentura McCann Erickson Prague ve spolupráci s mediální agenturou MEC Czech. K vidění bude v televizi, na internetu, v tisku, prodejnách a na venkovních nosičích.

cc3_vodafone1Zdroj: Vodafone TZ

 

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Comments are closed.



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.