Vodafone plánuje během víkendu 6. – 8. 11. 2015 aktualizaci systémů péče o zákazníky. Pro její správný průběh budou dočasně omezeny funkce obslužných systémů. Začátek odstávky je plánován na pátek na 18:00, předpokládaný konec nejpozději na neděli večer.
Plánovaná aktualizace se týká systémů internetové, mobilní, hlasové a SMS samoobsluhy, včetně mobilní aplikace Můj Vodafone, služeb operátorů na call centrech a prodejců na pobočkách. Na fungování sítě nebude mít odstávka žádný vliv, omezena bude pouze část služeb v zákaznických systémech, například aktivace nových produktů nebo dostupnost vyúčtování.
„Zákazníkům doporučujeme provést případné změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Za dočasné snížení komfortu se předem omlouváme, pravidelná technická aktualizace systémů je bohužel nutná,“ říká Radovan Vacek, který je ve Vodafonu za realizaci tohoto projektu zodpovědný.
Odstávka služeb se dotkne jak nefiremních zákazníků, tak firemní a OneNet klientely. Během aktualizace bude možné pomocí linky 800 77 00 77 blokovat ztracené nebo odcizené SIM karty. Dobíjení předplacených karet mohou zákazníci realizovat pomocí bankomatů, terminálů Sazky nebo internetového bankovnictví. Prodej přes eShop Vodafone zůstane funkční, objednávky budou sbírány a vyřízeny po ukončení aktualizace. Bez omezení provozu zůstanou také služby serveru Vodafone park.
Zdroj: Vodafone TZ