Každý rok v pátek, po dni Díkůvzdání, je pro Američany dnem nákupního šílenství, obrovských slev a největším svátkem všech shopoholiků. Odborníci předpokládají, že typickým masám v obchodech charakteristickým pro tento den v krátkém čase odzvoní. Do popředí se totiž dostává online nakupování.
Využít slevy tak mohou i zákazníci v Evropě. Minulý rok se ukázalo, že během černého pátku dominovaly nákupy mobilních zařízení a rapidně stouply online nákupy. Nakupování dává prostor právě mobilním aplikacím, které se v tomto období stávají dostupnějšími.
I Sygic, lídr v oblasti off-line navigací, reaguje na tento trend a nabízí vybrané balíčky s největší slevou, jakou kdy nabídl. „Sygic nezná hranice mezi zeměmi, proto jsme se i my rozhodli přidat se k nákupní horečce a nabídnout poprvé 50% slevu na nejpopulárnější balíky, Sygic GPS Navigation Europe a North America pro operační systémy iOS a Android,“ říká Michal Štencl, ředitel společnosti Sygic .
Trendem je, že spotřebitelé hledají nejlepší ceny kombinací počítačů, kamenných obchodů a mobilů. Smartphone loni použilo až 58 procent Američanů. Naopak nedařilo se využívání sociálních sítí jako e – shop se značkami, ale letos může i tento nástroj vykazovat vzestup.