Čtvrtek, 14 listopadu, 2024
DomůNovinkyUživatelé Shazamu již otagovali přes 5 miliard písní, reklam a televizních pořadů

Uživatelé Shazamu již otagovali přes 5 miliard písní, reklam a televizních pořadů

Téměř zázračná aplikace Shazam, která dokáže pouze z krátké ukázky určité skladby rozpoznat její název a interpreta, dosáhla historického milníku. K dnešnímu dni uživatelé označili (otagovali) již více jak pět miliard písní, reklam a televizních pořadů.

S odvoláním na prohlášení vývojářů patří jubilejní označení písničce Blow Me One Last Kiss od výstřední popové zpěvačky P!nk. Shazam je dnes denně používán více jak deset milionkrát. Každý týden mu navíc přibudou dva milióny nových uživatelů ? popularita aplikace stále narůstá.

Může za to zřejmě poslední velká aktualizace, která přinesla rychlejší tagování ? nyní již můžete znát název skladby a interpreta za pouhou jednu sekundu, a další nové funkce.

Ale nezahálí ani konkurence, k níž zejména patří SoundHound, jenž nedávno povýšil na verzi 5.0. Ta toho uživatelům přinesla požehnaně. Ať už redesignované uživatelské prostředí, které je nyní čistší a přehlednější, integraci služby Spotify či podporu obrázků interpretů ve vysokém rozlišení.

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/Shazam/“/]

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře