Pátek, 29 března, 2024
DomůRecenzeTipy na nejlepší hry pro Android, které vyšly na konci března 2014

Tipy na nejlepší hry pro Android, které vyšly na konci března 2014

Hráči všech zemí, pozor! Máme pro vás další naditý seznam nejlepších her pro Android, tentokrát těch, které vyšly na konci března 2014. Bylo to skvělé období, takže pokud hledáte tipy na nové hry, tady si určitě vyberete!

Na následujících řádcích si jako obvykle přijdou na své fanoušci strategií, akčních her, závodních her, adventur, logických her, simulátorů, arkádových her, RPG her, survival her, sportovních her a také nejrůznějších hříček, které se těžko žánrově vymezují. Zkrátka a dobře, máme toho připravenou hromadu, tak se na to pojďme vrhnout, ať to všechno stihneme!

Castle Doombad

Restart herní série Dungeon Keeper se stal tahačem na peníze, což pro nás bylo obrovské zklamání. Naštěstí hned záhy se objevila strategická hra Castle Doombad, která našemu zlému já pozvedla náladu. Namísto hrdinských činů se v ní totiž budete starat o to, aby se hrdinům ve hře nepovedlo osvobodit princeznu. Kvůli tomu budete klást pasti a sbírat výkřiky, za něž si můžete nakupovat další vybavení. A tak pořád dokola až do té doby, kdy se vám podaří zakroutit krkem i úplně poslednímu chrabrému rytíři na světě. Výborná tower-defense hra!

castle-doombad

[appbox googleplay com.turner.castledoombad]

First Strike

Strategie First Strike je vystavěná kolem atomové války. Na hracím poli v podobě malého glóbusu se staráte o jednu z národností, v jejích provinciích stavíte obranné a útočné rakety, věnujete se výzkumu a nebo expandujete do dalších zemí světa. Vedle toho se bráníte útokům cizích zemí a nebo na ně útočíte sami. Vaším cílem ve hře je ovládnout celou matičku zemi. Jednoduché, minimalistické, ale skutečně efektní!

first-strike (24)

[appbox googleplay ch.feinheit.games.firststrike]

Mines of Mars

Kopali a těžili jsme snad na všech místech naší planety, na Marsu se nám to ovšem ještě nepoštěstilo. Tedy až do příchodu Mines of Mars. Premisa Mines of Mars se točí kolem nehody, při níž ztroskotáte na Marsu a poškodíte svou vesmírnou loď. Abyste se z nehostinné planety dostali, musíte vrhnout do jejího ještě nehostinnějšího podzemí a začít se shánět po potřebných nerostech, které potřebujete k její opravě. Předtím však přijde na řadu shánění sousty dalších nerostů, za něž si budete moci upgradovat vybavení umožňující vám bránit se místním příšerám, horku atd.

mines-of-mars

[appbox googleplay com.wickeyware.minesofmars]

Star Wars: Assault Team

Star Wars: Assault Team je karetní hra zasazená do oblíbeného univerza Hvězdných válek. S nejznámějšími postavami Star Wars v ní proplujete spoustou zajímavých karetních bitek, pospojovaných dynamickými animacemi, které vám chvílemi dávají pocit, že se nacházíte uvnitř FPS hry. Dobrý pokus!

star-wars-assault-team

[appbox googleplay com.lucasarts.starwarsccg_goo]

Little Big Adventure

Návrat staré klasické adventury Little Big Adventure dostál svým slibů a skutečně se na naše zařízení s Androidem vrhl v plné síle, bez úprav v hratelnosti, ale pouze s optimalizovaným dotekovým ovládáním. Z toho vyplývá, že hra vás nepovede za ručičku a nebude vás rozmazlovat přehnaně přívětivým uživatelským komfortem. Co se týče samotné hry, v ní se ujmete hrdinného Twinsena, který musí zbavit svět podlého diktátora FunRocka. Na cestě za svrhnutím padoucha pak hlavní postavě pomáhají čtyři magické předměty, ale především důvtip a vytrvalost hráčů. Little Big Adventure totiž není hra na jeden večer, připravte se na to!

little-big-adventure

[appbox googleplay com.dotemu.lba]

Shu’s Garden

Shu’s Garden je více než plnohodnotná hra příjemná hříčka, ve které budete stavět zenovou zahradu a celkově experimentovat s flórou i místní faunou. Pro zpříjemnění hry jsou na skladě různé power-upy i oku lahodící a veskrze osobitá grafika. Více vám o hře ale neprozradíme. Čím méně toho budete vědět, tím spíš si jí užijete.

shus-garden

[appbox googleplay ca.jasonrtbond.shusgarden]

Shattered Planet

Přežít na cizí planetě může být těžké, tím spíš když se na její povrch musíte vrhnout zcela osamoceni. Nelehký úkol v survival RPG Shattered Planet vám ulehčí pouze skutečnost, že po vaší smrti se můžete naklonovat a do dobrodružství se vrhnout znovu – lépe připraveni. No a pak samozřejmě i propracovaný systém vylepšování postavy a samotného vybavení. A už jste si všimli toho úžasného vizuálu?

shattered-planet

[appbox googleplay com.kitfox.shatteredplanet]

Globlins

Jste uznávaným vědcem, jemuž se při jednom z pokusů nešťastnou náhodou zmenší spolupracovníci a ocitnou se na petriho misce, kde si na ně brousí zuby jejich vlastní vědecký vzorek v podobě malých urputných mimozemšťanů. Nezbývá vám tedy mrknout do mikroskopu a trošku si s jejich řadami pohrát a nechat je všechny vymizet. K tomu máte po ruce vodu, díky níž můžete fujtajblíky nafukovat až k prasknutí. Ale pozor, jelikož je Globlins logická hra, vody je jen omezené množství. Pokud vám dojde, hrajete od znova.

globlins

[appbox googleplay com.turner.globlins]

Fairway Solitaire Blast

Fairway Solitaire Blast je svěží variace na hru solitér. Namísto seskupování karet podle hodnot do několika komínků v ní musíte odstraňovat karty z hracího pole do komínku jediného. Přitom je třeba, aby karty navazovaly číselně tak jako u původního solitéru, kdykoliv se však můžete rozhodnout pokračovat v jejich skládání vzestupně ale i sestupně. To je ale jen obecný a značně zjednodušený výklad pravidel. Raději si hru stáhněte a vyzkoušejte sami. Na Google Play je k dispozici ke stažení zdarma!

fairway-solitaire-blast

[appbox googleplay air.com.bigfishgames.fairwayrevengegooguniversalf2p]

Chilie

Chilie je na Google Play umístěná do kategorie „dobrodružné“, my bychom ji však zařadili spíše mezi vzdělávací. Hra vás totiž provede příběhem malé holčičky, jenže vy ho namísto hraní budete pozorovat a posouvat dál pouze skrze řešení hádanek, matematických úloh a postřehových miniher.

chillie

[appbox googleplay com.BeckoningCat.Chilie]

Cut the Rope 2

Série logických her Cut the Rope se po několika tematických odbočkách a několikaměsíčním exkluzivním účinkování Cut the Rope 2 na iTunes konečně přehoupla do druhého dílu také na Androidu. Nové pokračování nám však vedle několika menších novinek v hratelnosti ukázalo hlavně citelnou snahu o ždímání hráčů, což slušnou hratelnost sráží na kolena. Na druhou stranu – hra je pořád zdarma a kdykoliv ji můžete vymazat.

cut-the-rope-2

[appbox googleplay com.zeptolab.ctr2.f2p.google]

Rail Racing

Se závodními hrami zasazenými na autodráhu jako by se roztrhl pytel. V nedávné době se k této svébytné skupině her přidala LEGO Technic Race a nyní zase Rail Racing. Ta vás nechá řádit ve starých automobilech a to tím nejbláznivějším možným způsobem – vedle obvyklého sbírání power-upů a najíždění na zrychlovače máte k dispozici i možnost narážet do svých protivníků, díky čemuž se cenných vítězství často dopracujete až v cílové rovince. A nebo o ně naopak přijdete – soupeři jsou totiž vybaveni úplně stejnými zbraněmi.

rail-racing

[appbox googleplay com.polarbit.railracing]

CSR Classic

Pokračování populární závodní hry CSR Racing, nebo ještě starší Drag Racing s názvem CSR Classic už podle názvu avizuje, že se v ní namísto moderních vozů setkáte s automobilovou klasikou. Systém závodů, vydělávání peněz a nakupování upgradů však zůstává stejný, což nám ani trochu nevadí. CSR Racing nás totiž hodně bavila a byli jsme dost smutní, když jsme ji dohráli do konce. Teď však může naše závodní běsnění pokračovat!

csr-classic

[appbox googleplay com.naturalmotion.csrclassics]

Nitro Nations

Také závodní hra patří do podskupiny závodních her inspirovaných legendárním Drag Racingem. Na závodění v Nitro Nations se proto koukáte pohledem z boku a přitom je vaším jediným úkolem včas odstartovat a dobře řadit. Za utržené peníze pak nakupujete upgrady, nebo rovnou nová auta a tak pořád dokola až do zblbnutí nebo alespoň do té doby, než se stanete novým králem silnic.

nitro-nations

[appbox googleplay com.creativemobile.nno]

Special Force

Asi nám dáte za pravdu, že opravdu dobrých multiplayerových FPS by na dotekových zařízeních s Androidem jeden pohledal. Situace se však pomalu mění k lepšímu, o čemž svědčí i počin Special Forces Online, který s troškou nadsázky můžeme přirovnat k mobilnímu CoS. Na hře si nejvíce vážíme vyváženosti jednotlivých herních prvků a absence závažných lagů, která je do jisté míry vykoupena slabším grafickým zpracováním. Už jsme vám ale říkali, že na grafice zase tolik nezáleží?

special-force

[appbox googleplay com.mobicle.specialforce.uni]

Respawnables

Když už jsme v těch on-line multiplayerovkách, pojďme si ukázat ještě na jeden perfektní kousek. Je jím akční hra Respawnables. Respawnables už od pohledu silně připomínají free-to-play akční hru Team Fortress 2 a také se tak do jisté míry hrají. V nabídce multiplayerových módů naleznete deathmatch a týmový deathmatch, v singleplayeru jsou potom k dispozici desítky zábavných misí. Jedna z nejlepších akčních her pro Android vůbec!

respawnables

[appbox googleplay com.dle.respawnables]

Captain America: TWS

V posledních měsících není žádným překvapením, když uvedení filmu do kin vydavatel podporuje vydáním stejnojmenné hry pro dotykové zařízení s Androidem. V poslední době se touto cestou vydal například 300: Seize Your Glory a ani Captain America: The Winter Soldier na tom není jinak. Hra na motivy filmu Captain America: TWS je však na rozdíl od výše zmiňovaného počinu placeným titulem (zdarma je k dispozici jen první level), což ukazuje na ambice vývojářů nebýt pouhým přívěskem filmu, ale pokusit se hráče pořádně nadchnout. Povedlo se jim to? Rozhodně ano!

captain-america-the-winter-soldier

[appbox googleplay com.gameloft.android.ANMP.GloftCPHM]

Epoch.2

Akčních her, kde se znepřátelené strany likvidují kulkami, jsou všude kolem nás mraky. Proto všemi deseti vítáme akční hru Epoch.2, která nás nechá pro změnu bojovat rukama. Tedy jak se to vezme – hlavními bojovníky ve hře jsou totiž roboti. Děj je potom zasazen do nepříliš vzdálené budoucnosti, kde lidé přežívají už pouze coby instagramy. Také vás tahle premisa tak okouzlila? Nejste jediní!

epoch-2

[appbox googleplay com.uppercut_games.epoch2]

AirFighters Pro

Vývojářské studio RORTOS, specialista na letecké simulátory, po několika free-to-play hrách sáhlo opět po klasickém prodejním modelu, což je krok, který vítáme všemi deseti. Za cenu kolem stovky se vám totiž dostane do ruky ve všech směrech promakaný vojenský simulátor té nejvyšší kvality, v němž se ujmete kniplu známých strojů jako je F/A-18 Super Hornet, F-14 Super Tomcat, F4E Phantom II, F-16 Falcon a budete si s nimi užívat autentičnosti – ať co se letových vlastností týče, tak i skutečného prostředí nebo aktuálního počasí. Zkrátka letecký simulátor pro ostřílené piloty!

airfighterspro

[appbox googleplay it.rortos.airfighterspro]

Dark Guardians

Něco mezi nekonečnou utíkací hrou a rytmickou hříčkou, v níž se snažíte dostat se v krásně prokresleném fantaskním světě co nejdále. Asi tak by se dala ve stručnosti charakterizovat arkádová hra Dark Guardians. Pro zběhlejší hráče potom dodáme ještě informaci, že za hrou stojí stejní autoři, jako za roztomilou iOS hříčkou LUMI.

dark-guardians

[appbox googleplay com.studiobaikin.darkguardian]

Crumble Zone

Zajímavá arkádová hra Crumble Zone přichází s výborným multiplayerem, kdy se proti sobě s kamarádem můžete postavit na jednom dotekovém zařízení. Přitom budete střílet s malým mimozemšťánkem rakety tak, abyste rozbili plující planety a z nich posbírali co největší množství drahých kamenů. Ve hře je také singleplayer, u toho se ovšem ani zdaleka nepobavíte tak, jako při hře ve dvou!

crumble-zone

[appbox googleplay com.rebeltwins.crumblezone]

[appbox googleplay com.rebeltwins.crumblezonehd]

Alpha Zero

Když už jsme u těch arkádových her, musíme vás upozornit také na Alpha Zero. Jedná se o tuhou arkádovku, která by byla skvělým zástupcem starých automatových her – to by však nesměla vynikat krásným pestrobarevným grafickým kabátkem, zajímavými upgrady, památnými souboji s bossy a intuitivním dotekovým ovládáním.

alpha-zero

[appbox googleplay com.yodo1.alphazero]

Daddy Was a Thief

Abychom předešli nedorozumění, musíme vás hned na začátku upozornit na to, že arkádová hra Daddy Was a Thief nepatří mezi novinky. Ve skutečnosti se jedná o herní klenot, který už nějaký ten měsíc Google Play vesele okupuje. Ale proč vás s ní tedy otravujeme? Se slzou v oku jsme si na ni vzpomněli během toho, jak jsme vám přibližovali předchozí arkádové hry tohoto výběru. Je totiž stejně barevná jako ony a také se stejně dobře hraje!

daddy-was-a-thief

[appbox googleplay com.rebeltwins.daddywasathief]

Tennis 3D

Ani sportovní hra Tennis 3D nepatří mezi novinky, my jsme nicméně přesvědčení, že byste se o ní měli dozvědět. Jedná se o výbornou tenisovou hru, v níž tažením příslušným směrem ovládáte tenisovou raketu svého sportovce, sílu úderu, jeho směr, ale i samotný styl. Přitom občas máte pocit, jako byste hráli skutečný tenis. Tohle se vážně povedlo!

tennis-3d

[appbox googleplay com.cg.tennis]

NBA 2K14

Nejnovější pokračování sportovní série NBA přichází s perfektním soundtrackem, vyleštěnou grafikou, oficiální licencí NBA a precizně navrženým dotekovým ovládáním, díky kterému si řádění pod košem užijete mnohem více, než v jí podobných hrách včetně povedené NBA Jam. Jedna z nejlepších sportovních her pro Android široko daleko!

nba-2k14

[appbox googleplay com.t2ksports.nba2k14google]