Chytrá internetová televize Kuki přichází ve zcela nové verzi. Zákazníkům umožní sledování oblíbených pořadů, aniž by museli znát televizní program a přesný čas vysílání. Nová Kuki bude navíc dostupná ve více zařízeních, například v Apple TV, chytrých televizích od LG (operační systém webOS) nebo ve webových prohlížečích. A brzy se nová Kuki stane také součástí set-top boxů.
Tým vývojářů pracoval na nové verzi Kuki déle než rok. Hlavní změnou je snadná orientace a vyhledávání v televizním obsahu. Už není třeba vědět, kdy a kde je konkrétní relace nebo film vysílán. Kuki se nyní více zaměřila na tituly, které uživatelé mohou sledovat okamžitě a přehledně jim je v nabídce předkládá. Novinkou je vyhledávání podle názvů pořadů, podle žánrů, uživatelského hodnocení, ale také podle jmen herců a tvůrců. Nová Kuki obsahuje téměř 34 tisíc titulů všech žánrů, tedy okolo 26 tisíc hodin televizní zábavy.
Nastavení nové Kuki si může přitom každý člen rodiny přizpůsobit vlastním potřebám prostřednictvím svého profilu. V něm se mu veškeré předvolby ukládají a synchronizují s dalšími zařízeními, například s mobilním telefonem. Uživatel si může upravit kvalitu obrazu při přehrávání (Kuki poskytuje obsah ve Full HD i 4K), preferovaný jazyk u audio stop a titulků, pořadí kanálů a mnoho dalšího. Nově se u každého titulu zobrazuje podrobný popis zahrnující třeba i hodnocení z filmových databází.
Nové Kuki předcházela beta verze, která byla představena na podzim loňského roku. Na cestě k finálnímu produktu měli důležitou úlohu sami stávající uživatelé. Do testování beta verze vývojáři zapojili 300 zákazníků.
Aplikace nové Kuki pro jednotlivé typy zařízení budou postupně uvolňovány počínaje 25. březnem. Již dnes však mají všichni zákazníci možnost novou verzi Kuki vyzkoušet v rámci beta verze v internetových prohlížečích. Mezi prvními aplikacemi nové Kuki bude dostupná verze pro webové prohlížeče a Android TV.
Následovat budou, v závislosti na délce schvalovacích procesů jednotlivých výrobců, i verze pro další zařízení. Kuki je přenositelná mezi mobilními telefony, tablety, počítači a televizemi. Funguje ve všech zemích Evropské unie. Sledovat oblíbené pořady tak zákazníci mohou i na dovolené. Kromě technických inovací, prošla Kuki celkovým rebrandingem. Má nové logo i webové stránky.