Samsung uzavřel celosvětovou marketingovou spolupráci s tvůrci dlouho očekávaného pokračování série Jurský park od Stevena Spielberga. Součástí kampaně je promítání upoutávek na film na televizích s vysokým rozlišením, videostěna při celosvětové premiéře i samotná účast ve filmu v podobě Inovačního centra Samsungu.
„Partnerství s Universal Pictures nám poskytuje jedinečnou příležitost ukázat naše inovativní technologie a vytvořit ucelenou marketingovou kampaň k jednomu z nejočekávanějších filmů roku,“ řekl Won Pyo Hong, prezident a marketingový ředitel Samsungu.
Inovační centrum Samsungu a návštěvnické centrum v parku Jurský svět představují high-tech interaktivní exponáty, které poskytují návštěvníkům působivé zážitky. Centrum je také plné zobrazovacích technologií Samsung včetně UHD TV, prostřednictvím kterých se mohou návštěvníci setkat s virtuálními dinosaury a dozvědět se více informací o parku samotném.
„Samsung je součástí našeho příběhu. Vizí tohoto filmu bylo, že zábavní park bude skutečně reálný. Proto jsme tvrdě pracovali, aby měli diváci pocit, že jsou součástí dobrodružství – což opravdu obohacuje náš příběh,“ řekl producent filmu Jurský svět Frank Marshall.
Samsung představoval exkluzivní obsah z připravovaného filmového dobrodružství na svých SUHD televizorech v maloobchodních prodejnách v USA. Byl také součástí světové premiéry a afterpárty. Při této příležitosti sestavil videostěnu z nových SUHD televizorů, která zobrazovala obsah filmu. Hvězdy na červeném koberci tak obklopovaly velkolepé barvy a detaily.