Čtyřiadvacetiletý student z Velké Británie udržoval velmi plodný vztah se společností Apple. Zasílal ji kradené smartphony a tablety, které mu reklamační oddělení Applu opakovaně měnilo za nové.
Vychytralý student přitom využil mezeru v reklamačním procesu společnosti. Zařízení, které posílal k reklamaci, označoval speciální poruchovostí. Reklamační oddělení mu díky tomu reklamovaný kus vždy vyměnilo za nové zařízení.
Nejčastější studentem uváděnou poruchou byla občasná ztráta signálu a s tím spojená nedostupnost zařízení v síti operátora. Tuto poruchovost servis Applu v některých zemích neprověřuje.
Vedle toho, že servis neprověřoval samotnou závadu, nevedl si ani evidenci reklamací příslušících jednomu člověku. Během jednoho roku tak student úspěšně reklamoval 51 iPhonů, přičemž 45 z nich se nacházelo v evidenci odcizených zařízení Applu. Tato drobnost se jeho byznysu nakonec stala i osudnou. Student totiž k reklamaci odeslal i iPhone, po kterém policii intenzivně pátrala kvůli trestnému činu vloupání a krádeže.
Při domovní prohlídce v domě studenta policie nalezla plný pokoj nových iPhonů. Některé z nich pocházely právě z reklamačního řízení Applu. Falešným reklamačním procesem si student přišel na více jak 37 tisíc eur, což je v přepočtu něco málo přes milion korun. Svým počínáním se mladík dopustil podvodu na společnosti Apple i na prodejce a zákazníky a vysloužil si za to 6 měsíců odnětí svobody.