Nové zákaznické centrum Samsungu je umístěné v holešovické prodejně Alza a zákazníkům bude dostupné sedm dní v týdnu.
V holešovické prodejně Alza otevřela společnost Samsung v tzv. tech-zóně nové prémiové centrum pro své zákazníky. Otevřené bude sedm dní v týdnu a mělo by sloužit ke zvýšení zákaznické spokojenosti. Výhodou je také dobrá dostupnost v centru metropole.
„Našim zákazníkům chceme být neustále k dispozici. V novém zákaznickém centru přijmeme k opravě jakýkoli Samsung produkt a zájemci si k nám mohou kdykoli přijít pro nezávaznou konzultaci. Lokalitu jsme vybrali tak, aby byla co nejdostupnější z centra města,“ říká David Mrzena, ředitel zákaznické péče společnosti Samsung.
„U HHP produktů, kde to charakter zavady dovolí, garantujeme rychlé opravy do 1 hodiny od přijetí. Součástí centra je i inovovaná relaxační zóna, kde si mohou klienti vyzkoušet novinky z portfolia Samsung nebo využít speciálních dobíjecích křesel,“ doplňuje Mrzena.
Zdroj: Samsung