Jednoduchá hříčka Angry Birds se trefila do vkusu publika. Dostupná je prakticky na všech platformách, zejména pak těch mobilních a stojí pouhých pár dolarů. Rovio se svou veleúspěšnou značku pokouší rozšiřovat o nové kousky. Naposledy naservírovalo pařanům pokračování Star Wars.
Angry Birds jsou hrou, v níž se pomocí ptáků sestřelují pevnosti prasat. Obtížnost úroveň od úrovně stoupá a občas se mění i munice, tedy ptáčci. V průběhu prosince si některý z dílů Angry Birds zahrálo 263 milionů lidí, informoval Peter Vesterbacka, marketingový ředitel společnosti Rovio, která stojí za touto úspěšnou hrou.
Na Štědrý den si pak dobrodružství naštvaných opeřenců stáhlo přes 8 milionů lidí. Vesterbacka říká, že cílem herního studia je dosažení 1 miliardy aktivních uživatelů denně, k čemuž mu má dopomoci obrovský čínský trh.
Rovio ale nemá ve svém portfoliu jen Angry Birds. U uživatelů zabodovaly v posledních měsících také tituly Bad Piggies a Amazing Alex, ve kterém se hráči namísto vystřelování ptáků pouští do řetězení událostí.