Operátor připravil jednoduché řešení, které podnikatelům pomůže s přechodem na plánovaný systém elektronické evidence hotovostních tržeb (EET). Podle O2 k jeho hlavním výhodám patří snadná instalace, intuitivní ovládání, nepřetržitá technická podpora a spolehlivé připojení.
„Mnoho podniků už dnes pracuje se sofistikovanými online pokladními systémy. Na druhou stranu však řada firem stále používá jen tužku a papír. Tito podnikatelé mají z přechodu na nový systém logicky obavy,“ popisuje Tomáš Budník, generální ředitel O2, a dodává: „Uvědomujeme si, že potřeby firem jsou různé. Našim cílem je každému podnikateli nabídnout co nejvhodnější řešení odpovídající velikosti a typu jeho podnikání. S EET jsme navíc připraveni pomoci v každém kroku, nejen při přechodu na nový systém.“
Již nyní naleznou podnikatelé na webu www.o2.cz/eet základní informace k elektronické evidenci tržeb, které bude O2 průběžně aktualizovat. Pokud nechtějí o žádnou zásadní informaci přijít, mohou se už nyní přihlásit k odběru novinek.
Operátor podnikatelům pomůže s výběrem správného řešení i jeho instalací. Zákazníci budou obslouženi tak, jak jsou nyní zvyklí – prostřednictvím svého obchodníka, na kterékoli z téměř 150 O2 Prodejen po celé České republice, online i na infolince, kde bude poskytována nepřetržitá technická podpora.