Operátor od října spustil nový program Pojistka na mobil. Jedná se o pojištění, které si může zákazník jednoduše sjednat na 12 nebo 24 měsíců na kterékoli z jeho prodejen v okamžiku nákupu nového zařízení – ať už si jej pořizuje za plnou cenu, nebo na splátky bez navýšení.
Cena za pojištění je zahrnuta do pravidelného vyúčtování služeb a jeho cena se odvíjí od pořizovací ceny zařízení. Pojištění O2 nabízí jak rezidentním zákazníkům, tak drobným podnikatelům. Pokud se zákazník rozhodne, že pojištění přestane využívat, může službu kdykoliv zrušit bez sankce.
O2 uvádí, že pakliže je škoda totální a mobil nebo tablet nelze opravit, nebo se oprava nevyplatí, zákazník dostane slevu na nový přístroj ve stejné hodnotě, jako byla hodnota pojištěného přístroje v době poškození nebo krádeže.
Pokud bude nově vybraný přístroj dražší než poskytnutá sleva, může si doplatit rozdíl. Obě varianty jsou s nulovou spoluúčastí zákazníka. Zákazník má v rámci pojistky nárok na dvě bezplatné opravy během 12 měsíců.
Zdroj: O2
Možná by se hodilo zmínit, že podobný program má ve svém portfoliu i konkurenční operátor T-Mobile. Program Pro jistotu však zatím neodírá zákazníky s dražšími přístroji tak, jak to dělá operátor kyslík.