Společnost Bang & Olufsen dnes představila letošní verzi svého ikonického reproduktoru Beoplay A9. Ten je světově známý jako jeden z nejvýraznějších produktů inspirovaných spojením prémiového zvuku a nezaměnitelného designu.
První generace Beoplay A9 vznikla v roce 2012 coby bezdrátový reproduktor, který dokáže splynout se svým okolím, nicméně v případě potřeby být také výraznou dominantou interiéru. Ať už je umístěn na stojanu ze tří dřevěných nohou, nebo zavěšený na stěně, naplní každý prostor výrazným zvukem. Hlasitost zvuku lze kontrolovat jednoduše posouváním ruky po povrchu reproduktoru. Dotykem se dá spustit nebo pozastavit přehrávání či přejít na další skladbu.
Nový Beoplay A9 přichází s řadou vylepšení a inovací:
• Přidáním Google Asistenta se Beoplay A9 stává jedním z nejvýkonnějších reproduktorů, které je možné ovládat hlasem.
• Funkce Active Room Compensation optimalizuje zvukový výkon na základě rozložení místnosti, a nabízí tak posluchači ten nejlepší hudební zážitek v každém prostoru.
• Dva přidané širokopásmové měniče na zadní straně (Beoplay A9 má nyní celkem sedm měničů) umožňují reproduktoru nabídnout ještě bohatší širokospektrální hudební podání.
• Vylepšená streamovací jednotka přináší rychlejší konektivitu funkcí jako Chromecast nebo Apple Airplay 2.
• Jak už je u Bang & Olufsen tradicí, klade se i při novém Beoplay A9 důraz na detail, jako kupříkladu látkou pokrytý napájecí kabel.
Dostupnost
Beoplay A9 bude dostupný v bílé barvě s dubovými nohami, černými a černými ořechovými nohami, speciální edici v bronzové barvě a speciální edici v mosazní barvě. Každý zájemce si ale může vytvořit vzhled podle vlastního vkusu s množstvím vyměnitelných látkových povrchů od dánské textilní značky Kvadrat a různých barev dřevěných nohou.
Doporučená maloobchodní cena pro český trh je 65 400 Kč pro bílou a černou verzi, a 72 000 Kč pro speciální edice v bronzové a mosazní barvě.