Nejcennější značkou světa zůstává nadále Apple. Nejvyšší růst hodnoty zaznamenala společnost Facebook, která se díky tomu dostala na patnácté místo. Nejvýše postavenou neamerickou firmou je japonská Toyota, která je pátá. Vyplývá to z aktualizovaného žebříčku, který zveřejnila společnost Interbrand.
Hodnota značky Apple letos stoupla o pět procent na více než 178 miliard dolarů (4,3 bilionu Kč), ačkoli firma začala vykazovat pokles odbytu populárních telefonů iPhone. Na druhém místě skončil Google, který si polepšil meziročně o 11 procent a jeho hodnota tak dosahuje 133,3 milionu dolarů.. Třetí místo si udržela Coca-Cola navzdory poklesu hodnoty o sedm procent na 73,1 miliardy dolarů. Na paty jí ale šlape Microsoft, jehož hodnota se zvýšila o osm procent na 72,8 miliardy dolarů.
Největší skok vpřed v žebříčku učinil Facebook, hodnota značky se zvýšila o 48 procent. Následují Amazon (33 procent), Lego (25 procent) a Nissan (22 procent).
Zdroj: Interbrand