Sobota, 16 listopadu, 2024
DomůRecenzeNávod: Jak vyřešit problémy při stahování aplikací

Návod: Jak vyřešit problémy při stahování aplikací

Při stahování aplikací se mnohokrát dočkáte jednoho ze standardních chybových kodů. Co ale takový “Error 504” vlastně znamená? Pojďme se podívat na různé chybové hlášky se kterými se můžete setkat v Google Play store.

Co se nám svými čísly snaží sdělit a jak vyskakování nepříjemných chybových oken zamezit, se dozvíte v tomto článku. Pokud vás zajímá, jakými aplikacemi telefon vybavit, koukněte na výběr zahrnující nejlepší aplikace do mobilu

Error 491 / Error 481

Problém: Stažení aplikace nebo updatu není možné
Řešení: Pokud problém přetrvává i po kontrole funkčnosti internetového připojení, je třeba odhlásit se ze svého Google účtu a promazat cache přímo v aplikaci Google PLAY store (což lze provést skrze Nastavení > Aplikace > Vše > Služby Google Play > Vymazat mezipaměť). Poté restartujte zařízení a přihlašte se ke svému účtu.

Error 498

Problém: Přerušení stahování
Řešení: Stahování souborů se automaticky přeruší, pokud je vyrovnávací pamět vašeho přístroje plná. Pro řešení tohoto problému postačí odinstalace nepotřebných aplikací v zařízení a následný restart v Recovery módu. U většiny smartphonů se do Recovery lze dostat pomocí podržení tlačítek pro zapnutí a vypnutí zároveň s tlačítkem pro zeslabení nebo zesílení zvuku – telefon musí být vypnut. V Recovery vyberete možnost wipe / clear cache. Recovery mód musí být v telefonu nainstalován.

Error 919

Problém: Aplikace se po úspěšném stažení neotevře
Řešení: V přístroji je nejspíše málo místa, proto odstraňte nepotřebné soubory nebo aplikace. Výhodnější je odstranit několik velkých souborů, například video záznamy.google-play-logo

Error 403 / Error 413 / Error 504

Problém: Stahování aplikací a updatů není možné
Řešení: Pokud používáte server proxy, pak je třeba jej odstranit (Nastavení > Bezdrátová připojení a sítě > Další > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů APN > GPRS Web > Proxy – zde musí být napsáno, že proxy není nastavena). Následně promažte mezipaměť v aplikace Služby Google Play a vynuťte ukončení (viz Error 491). Pokud problém přetrvává, promažte či přesuňte větší aplikace a zredukujte datový obsah telefonu.

Error 923

Problém: Chyba při synchronizování účtu Google
Řešení: Odhlaste se ze svého účtu a smažte všechny aplikace z přístroje. Následně je třeba dostat se do Recovery módu, kde vyberete možnost Wipe cache partition a všechny cache budou smazány. Žádné strachy, všechny fotografie a osobní informace budou zachovány.

Error 921 / error rpc:aec:0]:

Problém: Není možné stáhnout žádnou aplikaci
Řešení: Viz Error 403 / Error 413 / Error 504

Error 492

Problém: Problémy s Dalvik cache
Řešení: Opět je zapotřebí promazat mezipaměť aplikace Služby Google play a všechna náležící data. Pokud se problém takto nevyřeší, je třeba opět se uchýlit k Recovery módu a zvolit možnost wipe / clear cache.

Error 911 /  Error 919

Problém: Aplikaci nelze stáhnout
Řešení: Jedná se o problém s ověřením. To znamená, že WiFi na které jste připojeni zřejmě vyžaduje další ověření. Spusťte prohlížeč a možnost si ověřte. U této chybové hlášky si musíte být naprosto jisti fungujícím internetovým připojením. Jestliže problém přetrvává, ověřte si, zda nejste připojeni přes proxy server. Viz Error 403 / Error 413 / Error 504.

Error rh01 / Error rpc:s-5:aec-0 / RPC:S-3 error retrieving information from server

Problém: Chybné vyhledávání informací ze serveru
Řešení: Promažte cache a data v aplikaci Služby Google Play a odhlašte se ze svého účtu Gmail. Můžete zkusit odstranit aktualizace Google Play. Pokud jste tímto způsobem problém nevyřešili, uvolněte v telefonu místo a v Recovery módu smažte cache skrze wipe / clear cache.

Package or file invalid

Problém: Neplatný soubor balíčku, chyba cache nebo souboru
Řešení: Chyba se může stát, pokud dodatečný stažený balíček není řádně označen. Můžete promazat cache a zařízení restartovat. Odhlášení a opětovné přihlášení do účtu Google může pomoci také.

Tip na závěr: Pokud se do Google Play nemůžete dostat vůbec a neustále vidíte na obrazovce Žádné připojení ačkoli bezpečně víte, že k internetu připojeni jste, zkontrolujte nastavený datum. Pokud se neshoduje s aktuálním, do Google Play se nedostanete.

 

Zdroj informací: XDA Developers

Johanna Kovaczicz
Johanna Kovacziczhttp://about.me/johanna.kovaczicz/#
Liberálně orientovaná studentka a pisatelka s kytarou přirostlou k tělu.
Další články

1 komentář

Diskuze je uzavřena.

Nejčtenější

Poslední komentáře