Na internetu se objevil průzkum společnosti Flurry (Yahoo), který byl zaměření na rozložení technologických Vánočních dárků. Z průzkumu vyplynulo, že mezi 19. a 25. prosincem byla téměř polovina nově aktivovaných zařízení jablečného původu.
Společnost Apple pod stromečkem byla zastoupena přesně 49,1%, přičemž její největší rival Samsung si pro sebe uzmul pouze 19,8%. Třetí místo žebříčku obsadila společnost Nokia s 2% podílem, za ní se potom usadilo LG s 1,7% podílem a na páté místo dosáhla Xiaomi s 1,5% podílem.
Průzkum poukázal také na trend zvětšujících se zařízení. Tabletophony v roce 2015 byly zastoupeny až 27% podílem, zatímco v roce 2014 to bylo pouze 13% a v roce 2013 zanedbatelná 4%. Tyto tendence se přitom promítly i do prodejů zařízení od Applu – větší verze „Plus“ byly pod stromečkem nejvíce zastoupené. V průběhu celého roku pak větší verze iPhonů shrábla 12% podíl, zatímco phablety s Androidem dosáhly až 50% podílu.
Průzkum byl proveden na vzorku 780 000 zařízení, je tedy poměrně přesný.