Středa, 5 října, 2022
DomůNovinkyMimozáruční oprava smartphonů Samsung je nyní ještě jednodušší

Mimozáruční oprava smartphonů Samsung je nyní ještě jednodušší

Mimozáruční oprava telefonů vybraných telefonů Samsung je nyní ještě jednodušší! Nově není nutné ani v případě mimozáručních oprav (např. mechanická poškození typu rozbitý displej) telefonů S7, S7+, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 cestovat do servisu.

Stačí zavolat na Moje Galaxy infolinku 800 66 53 77 (sk – 0800 66 53 77) a domluvit si vyzvednutí telefonu doma, v kanceláři či na chatě – zkrátka kdekoliv. Na setkání předá zákazník řidiči svůj přístroj, řidič pak zapůjčí po dobu opravy náhradní telefon z prémiové řady S či Note (dle dostupnosti). Za telefon se zákazník zaručí částkou podle typu telefonu od 8 000 do 14 000 Kč (330 – 550 eur), která mu bude do doby navrácení zablokována na jeho platební kartě.

Po ukončení opravy dispečer Moje Galaxy infolinky kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na předání opraveného a vyzvednutí zapůjčeného přístroje. Cena tohoto prémiového servisu je v případě mimozáručních oprav 299 Kč v ČR a 16 eur v SR. V případě záručních oprav pak nadále platí, že je tato ojedinělá služba zdarma.

(V případě, že zákazník nebude u mimozáruční opravy souhlasit po zaslání cenové kalkulace s opravou – tedy k opravě z důvodu rozhodnutí zákazníka nedojde, zaplatí navíc 198 Kč v ČR a 7,50 eur v SR za provedenou inspekci – tedy diagnostiku a zjištění závady.)

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře