Mimozáruční oprava telefonů vybraných telefonů Samsung je nyní ještě jednodušší! Nově není nutné ani v případě mimozáručních oprav (např. mechanická poškození typu rozbitý displej) telefonů S7, S7+, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 cestovat do servisu.
Stačí zavolat na Moje Galaxy infolinku 800 66 53 77 (sk – 0800 66 53 77) a domluvit si vyzvednutí telefonu doma, v kanceláři či na chatě – zkrátka kdekoliv. Na setkání předá zákazník řidiči svůj přístroj, řidič pak zapůjčí po dobu opravy náhradní telefon z prémiové řady S či Note (dle dostupnosti). Za telefon se zákazník zaručí částkou podle typu telefonu od 8 000 do 14 000 Kč (330 – 550 eur), která mu bude do doby navrácení zablokována na jeho platební kartě.
Po ukončení opravy dispečer Moje Galaxy infolinky kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na předání opraveného a vyzvednutí zapůjčeného přístroje. Cena tohoto prémiového servisu je v případě mimozáručních oprav 299 Kč v ČR a 16 eur v SR. V případě záručních oprav pak nadále platí, že je tato ojedinělá služba zdarma.
(V případě, že zákazník nebude u mimozáruční opravy souhlasit po zaslání cenové kalkulace s opravou – tedy k opravě z důvodu rozhodnutí zákazníka nedojde, zaplatí navíc 198 Kč v ČR a 7,50 eur v SR za provedenou inspekci – tedy diagnostiku a zjištění závady.)