Britská značka mobilních telefonů Kazam oficiálně vstoupila na trh v České republice. Cílem mladé, o to však dravější, společnosti, je narušit stojaté vody globálního trhu s mobilními telefony.
Pomoci ji k tomu mají kvalitní produkty s dobrým poměrem cena/výkon, nadstandardní služba bezplatné výměny rozbitého displeje v prvním roce od koupi zařízení a aplikace Rescue, která umožní vyřešit softwarový problém v telefonu na dálku vyškolenými techniky.
Výrobce Kazam už ve vybraných prodejních sítích Mobil Pohotovost, Electro World a Alza.cz prodává smartphony z produktových řad Thunder a Trooper.
Model Thunder2 5.0 s kovovým rámečkem je vybaven čtyřjádrovým procesorem, 5″ IPS displejem s HD rozlišením a třináctimegapixelovým fotoaparátem. Jeho další klíčovou funkcí je podpora dvou SIM karet. Tento smartphone je určen uživatelům, kteří naplno využívají všech výhod chytrých telefonů a datových sítí, přitom ale nechtějí utrácet za často předražené technologie, které ani nevyužijí. K dispozici je v tradičním černém nebo bílém provedení za doporučenou cenu 5 699 Kč.
Zástupce nižší střední třídy Trooper2 4.5 / 5.0 / 6.0 je dostupný ve třech různých velikostech. Telefon si zamilují ti, kteří propadli velkým úhlopříčkám displejů, ale vystačí se základními úkony. Všechny tři varianty jsou vybaveny FWVGA (854 × 480 px) displejem, dvoujádrovým procesorem s taktem 1,2 GHz a pětimegapixelovým fotoaparátem. Podobně jako řada Thunder2 i Trooper2 pojme dvě SIM karty. Telefony lze zakoupit za ceny 2 499 Kč, 3 299 Kč a 3 999 Kč.
V průběhu srpna navíc Kazam představí na českém trhu první evropský smartphone s integrovaným DVB-T tunerem pro příjem digitální televizního a rádiového vysílání.
Hlavní odlišností značky Kazam od tradičních výrobců je automatické pojištění displejů smartphonů. V případě, že uživatel nedopatřením upustí telefon na tvrdý podklad a poškodí displej nebo dotykovou vrstvu, má nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje a jeho dalších komponent v prvním roce od zakoupení. Tato služba platí pro oba aktuálně prodávané telefony a bude se vztahovat i na další modely, kterých Kazam ještě letos hodlá představit celou řadu.
Více informací o této službě je k dispozici na stránkách ZDE.
Další přidanou službou, která nenutí uživatele ztrácet čas reklamací zařízení v servisu je vzdálená podpora v případě nestandardního chování telefonu. Tuto službu automaticky získává každý majitel nového smartphonu Kazam. Stačí zaregistrovat své zařízení na oficiálním webu výrobce, spustit předinstalovanou aplikaci RESCUE a řídit se dalšími pokyny, v rámci kterých dojde ke vzdálenému připojení vyškoleného technika a servisnímu zásahu nebo instruktáži, která majitele telefonu nasměřuje ke správnému postupu jak problém vyřešit.
Více informací o této službě najdete TADY.
Zdroj: TZ