Benjamin Ho sliboval v březnu agresivnější marketing. Že nemluvil do větru dokládá zpráva serveru Bloomberg, podle které asijský výrobce uzavřel dvouletou marketingovou smlouvu v hodnotě 12 milionů dolarů s americkým hercem Robertem Downey Jr., který sbírá kasovní i divácké úspěchy jako superhrdina Iron Man.
Robert Downey Jr. bude po dobu 24 měsíců propagovat výrobky společnosti HTC v reklamních spotech v televizi, novinách, na reklamních billboardech či v internetových médiích. Americký herec by měl mít v celém projektu hlavní slovo.
Masivní marketingová kampaň, které budeme svědky v příštích měsících, by měla pomoci k lepším prodejům nejen současné ale zejména příští generace smartphonů HTC s Androidem.
Jen pro zajímavost:
Samsung, momentálně nejúspěšnější výrobce smartphonů, pumpuje do marketingu zhruba desetkrát více peněz než HTC, které se naopak krčí na chvostu.
Zdroj: Bloomberg