V redakční poště nám přistála zpráva, ve které se společnost Huawei chlubí dosaženými milníky a návdavkem přidává i úspěchy, které dosáhla na českém trhu.
Mobilní divizi Huawei (Huawei Consumer Business Group) se již podařilo (konkrétně k datu 14. října) celosvětově prodat více než 100 milionů smartphonů (s dvouměsíčním předstihem oproti roku 2015). Vděčí za to kromě jiného i uvedení populárního modelu P9 (Plus) a produkci sub-brandu Honor, který nabízí telefony s velmi dobrým poměrem cena/výkon, na což zákazníci slyší. Není proto překvapením, že celosvětový podíl Huawei v prvním pololetí 2016 vyrostl na 11,2 %. O rok dříve to bylo „jen“ 8,5 %.
Huawei se daří rovněž v ČR, kde podíl společnosti na trhu s chytrými telefony ve třetím čtvrtletí vystoupal na 21 procent –například každý čtvrtý prodaný smartphone v září v Česku měl logo Huawei.
Do budoucna plánuje Huawei vystřídat amerického konkurenta Apple na pozici druhého největšího výrobce chytrých telefonů na světě. Agentuře Reuters to před nedávnem řekl šéf divize pro spotřební elektroniku Richard Yu. Nutno podotknout, že tento plán není vůbec nereálný.
Zdroj: Huawei