Poradenská firma Interbrand zveřejnila žebříček „Best Global Brands Report“ pro aktuální rok. Ze zprávy vyplývá, že Huawei vystoupal na 70. místo, což je o dvě příčky výše v porovnání s předchozím rokem. Hodnota čínské značky za poslední rok vzrostla o 14 procent.
Společnost Interbrand, založená v roce 1974, je největší integrovanou poradenskou firmou na světě. Základna zákazníků zahrnuje přibližně dvě třetiny podniků z žebříčku Fortune 100. Její výroční ocenění „Best Brands Ranking“ je ve světě uznávané a běžně se používá jako ukazatel celosvětové hodnoty značky.
Podle Interbrand Huawei urychluje globální digitální transformaci a vytváří lepší propojený svět prostřednictvím budování kvalitnějších sítí. Hodnota asijské značky se i nadále zvyšuje, a to převážně kvůli stálému růstu výkonnosti a jejímu výraznému průniku na trh spotřební elektroniky. V první polovině roku 2017 se její exportní objemy smartphonů zvýšily meziročně o 20,6 procent, na výsledných 70,01 milionu dodaných kusů, čímž převyšuje průměr v daném odvětví.
Podle průmyslových analytiků z International Data Corporation (IDC) díky objemům dodávek smartphonů ve druhém čtvrtletí letošního roku se stal z Huawei největší výrobce v Číně a třetí největší světový výrobce. Celosvětový podíl společnosti na trhu s chytrými telefony se také zvýšil, a to na 11,3 procenta, což představuje nárůst oproti stejnému období minulého roku o 9,8 procenta. Průzkum analytické společnosti Counterpoint dokonce představil Huawei jako světovou dvojku, po tom, co v červnu a červenci překonal svými globálními prodeji Apple.