Společnost Huawei představila koncem března v Paříži dvojici smartphonů P30 a P30 Pro. Výrobce k novým telefonům nabízí i prémiový servis, který zahrnuje záruku na rozbitý či poškozený displej nebo zadní kryt.
Díky prémiovému servisu se nemusíte bát o poškození telefonu. S touto službou totiž automaticky získáváte nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje nebo zadního krytu přístroje v případě jakéhokoliv náhodného poškození po dobu prvních třech měsíců od data registrace.
Po splnění podmínek registrace a aktivace (viz níže) si případného reklamačního protokolu nechte napsat, že uplatňujete Premium Servis.
Kdo má na nadstandardní servis nárok?
Jste-li majitelem smartphonu Huawei P30 nebo P30 Pro, je potřeba pro získání této služby zaregistrovat se do Premium Servis. Registraci je nutné učinit v aplikaci HiCare přímo ve vašem novém smartphonu nejpozději do 15. dubna. Také si uschovejte platný doklad o zakoupení, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřebný pro uplatnění Premium Servisu. Služba platí pro všechny paměťové verze smartphonů Huawei P30 a P30 Pro.
Aktivace služby zabere jen pár sekund:
• Otevřete aplikaci HiCare ve vašem smartphonu.
• Najděte registrační formulář pro službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefonu a datum nákupu zařízení.
• Záruka začne platit do 7 dní od úspěšné registrace, o čemž budete informováni přímo v aplikaci HiCare.
• Nyní si už jen užívejte váš nový Huawei P30 nebo P30 Pro s nadstandardní péčí.