Středa, 2 října, 2024
DomůNovinkyHTC končí se sloganem Quietly Brilliant, slibuje agresivnější marketing

HTC končí se sloganem Quietly Brilliant, slibuje agresivnější marketing

Benjamin Ho, marketingový ředitel společnosti HTC, na sebe upoutal pozornost už prohlášením, v němž zkritizoval zpracování Galaxy S IV. Nyní v rozhovoru s deníkem Wall Street Journal připustil, že firma nebyla při prezentaci svých produktů a technologií dostatečně agresivní, proto upustí od loga ?Quietly Brilliant? (tiše/nenápadně brilantní).

HTC se daří stále méně konkurovat ostatním výrobcům Android zařízení. Problém není v kvalitě nebo ceně přístrojů, ale v marketingu.

Výrobce, který o sobě dal před lety pořádně hlasitě vědět uvedením modelu HD2, neumí své produkty zákazníkům prodat, na rozdíl třeba od Samsungu Electronics.

Šéf marketingu HTC v rozhovoru uvedl, že firma nebyla v poslední době dostatečně slyšet, což by se už brzy ale mělo stát minulostí.

Ben Ho sice nezašel tak daleko, aby odtajnil nové motto společnosti, ale protože si okamžitě po svém nástupu do nové funkce vzal na mušku konkurenční zařízení a neváhal je podrobit tvrdé kritice, tušíme, že se máme na co těšit.

Zdroj: Engadget

 

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře