T-Mobile oznamuje plánovanou odstávku některých služeb v souvislosti s aktualizací systémů péče o zákazníky v termínu od 10. Února do půlnoci 13. února. Odstávka přinese například zrychlení obslužného systému.
V uvedeném období budou bez omezení fungovat stávající služby včetně volání a SMS. Během odstávky budou mít zájemci v omezené míře možnost aktivovat data v ČR i v zahraničí, proto operátor doporučuje v případě potřeby nastavit tyto služby včas dopředu.
V rámci odstávky nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, včetně případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet.
V omezeném provozu budou fungovat rovněž Zákaznická centra a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus.
Operátor žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky využít. Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb.