Společnost Facebook před několika dny uveřejnila docela nový nástroj Audience Optimization, který zájemcům umožní sledovat preference lidí na této sociální síti. Redaktoři z deníku The Verge tento nástroj využili k sestavení žebříčku věcí s největším počtem „lajků“.
Zmiňovaný žebříček má celkem 282 002 zájmů, takže v něm najdete prakticky vše, co vás napadne.
Na špici žebříčku stojí samotný Facebook s 1 466 365 990 lajky, který je následován technologiemi s 1 318 222 270 lajky a zábavou s 1 312 985 610 lajky.
Čtvrté místo si pro sebe uzmula spotřební elektronika s 1 214 006 340 lajky a na pátém místě se usadilo nakupování a móda s 1 193 713 720 lajky.
Na šestém místě najdeme sport s 1 139 145 910 lajky, na sedmém potom sociální síť s 1 121 276 200 lajky. Osmé místo je vyhrazeno pro mobilní telefony s 1 087 369 660 lajků a deváté místo muzice s 1 060 002 530 lajků.
Desítku nejsledovanějších zájmů na Facebooku uzavírají počítače s 1 056 166 060 lajky. Pokud byste chtěli zjistit, kdo se usadil na dalších místech, můžete si stáhnout celý žebříček.
Deset nejsledovanějších zájmů na Facebooku heslovitě:
- Facebook – 1 466 365 990 lajků
- Technologie – 1 318 222 270 lajků
- Zábava – 1 312 985 610 lajků
- Spotřební elektronika – 1 214 006 340 lajků
- Nakupování a móda – 1 193 713 720 lajků
- Sport – 1 139 145 910 lajků
- Sociální síť – 1 121 276 200 lajků
- Mobilní telefony – 1 087 369 660 lajků
- Muzika – 1 060 002 530 lajků
- Počítače – 1 056 166 060 lajků
Překvapují vás zájmy na prvních místech žebříčku? Dejte nám vědět!