Středa, 10 srpna, 2022
DomůNovinkyČekat ve frontě na telefon není „cool“. Honor vytváří frontu virtuální, rozdává...

Čekat ve frontě na telefon není „cool“. Honor vytváří frontu virtuální, rozdává ceny a usiluje o rekord

Nová značka mobilních telefonů na českém trhu Honor spouští netradiční prodejní kampaň. Na webu www.forthebrave.cz motivuje zákazníky k zařazení se do virtuální fronty. „Čekající“ mají nejen jistotu, že na ně jeden z omezeného počtu kusů telefonů zbude, ale mohou také vyhrát některou z desítek cen.

Na nově spuštěné stránce si mohou zájemci jeden z omezeného množství 2 000 kusů vlajkové lodi Honor 6 zarezervovat tím, že se zařadí do virtuální fronty. Stačí k tomu skrze webové rozhraní nahrát své selfie splňující všechny předepsané požadavky.

Kromě jistoty zarezervovaného telefonu mají čekající navíc možnost vyhrát jeden z přístrojů Honor 6, Honor 3C, bluetooth headsetů, bezdrátových reproduktorů nebo externích akumulátorů. Ambice výrobce jsou vytvořit světový rekord v nejdelší virtuální frontě, která nahrazuje „přežité“ čekání před kamennými prodejnami.

H66
Součástí stránky je také denně aktualizované počítadlo zobrazující počet kusů modelu smartphonu Honor 6, které jsou ještě českým zákazníkům ještě k dispozici.

Způsob kampaně koresponduje s filozofií značky a jejími prodejními kanály. Mobilní telefony Honor jsou nabízeny pouze elektronicky, exkluzivně v e-shopu alza.cz. Rovněž marketingové aktivity značky směřují zejména do oblasti digitálních médií a sociálních sítí.

Výrobce si od tohoto přístupu slibuje zejména lepší zacílení na své primární zákazníky, ale i možnost obousměrné komunikace s nimi. Honor se zaměřuje zejména na mladé moderní uživatele, kteří jsou díky svému mobilnímu telefonu stále online, využívají množství sociálních sítí a aplikací.

forthebrave_screenZdroj: Honor

 

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře