Nová značka mobilních telefonů na českém trhu Honor spouští netradiční prodejní kampaň. Na webu www.forthebrave.cz motivuje zákazníky k zařazení se do virtuální fronty. „Čekající“ mají nejen jistotu, že na ně jeden z omezeného počtu kusů telefonů zbude, ale mohou také vyhrát některou z desítek cen.
Na nově spuštěné stránce si mohou zájemci jeden z omezeného množství 2 000 kusů vlajkové lodi Honor 6 zarezervovat tím, že se zařadí do virtuální fronty. Stačí k tomu skrze webové rozhraní nahrát své selfie splňující všechny předepsané požadavky.
Kromě jistoty zarezervovaného telefonu mají čekající navíc možnost vyhrát jeden z přístrojů Honor 6, Honor 3C, bluetooth headsetů, bezdrátových reproduktorů nebo externích akumulátorů. Ambice výrobce jsou vytvořit světový rekord v nejdelší virtuální frontě, která nahrazuje „přežité“ čekání před kamennými prodejnami.
Součástí stránky je také denně aktualizované počítadlo zobrazující počet kusů modelu smartphonu Honor 6, které jsou ještě českým zákazníkům ještě k dispozici.
Způsob kampaně koresponduje s filozofií značky a jejími prodejními kanály. Mobilní telefony Honor jsou nabízeny pouze elektronicky, exkluzivně v e-shopu alza.cz. Rovněž marketingové aktivity značky směřují zejména do oblasti digitálních médií a sociálních sítí.
Výrobce si od tohoto přístupu slibuje zejména lepší zacílení na své primární zákazníky, ale i možnost obousměrné komunikace s nimi. Honor se zaměřuje zejména na mladé moderní uživatele, kteří jsou díky svému mobilnímu telefonu stále online, využívají množství sociálních sítí a aplikací.