Sázka na druhou světovou válku se Activision vyplatila. Call of Duty: WWII se prodává dvakrát lépe než loňské Infinite Warfare. Upozornil na to server Eurgamer.net.
Za první dva dny, co se WWII objevilo v obchodech, Activision utržilo 500 milionů amerických dolarů, což je dvojnásobek toho, co přinesl předchozí díl Infinite Warfare.
Na Call of Duty: Black Ops 3 letošní WWII sice nemá, ale příliš za jeho tržbami nezaostává. Za tento díl série hráči utratili téměř 550 milionů dolarů.
Nový díl série Call of Duty vyšel 3. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra nás takřka po devíti letech zavedla na bojiště druhé světové války. V režimu pro jednoho hráče pro nás vývojáři připravili roli mladého amerického vojína Ronalda „Reda“ Danielse, s jehož divizí známou jako Big Red One můžeme zažít vylodění na plážích v Normandii, bitvy v Ardenách, Paříži a Berlíně. Součástí je samozřejmě také populární multiplayer i kooperativní kampaň.
Konečně se vývojáři zase vrátili ke klasické tématice 2. světové války. Hry ani filmy z budoucna mě nelákají, takže poslední roky jsem si nechal zajít chuť, ale koupi Call of Duty WWII jsem neodolal. A je to přesně ta klasika, na kterou si pamatuju při hraní všech minulých vydání z 2. světové války. Na druhou stranu mi chybí některé kampaně či nejvýznamnější bitvy, které by tomu ještě více přidaly.