Polská Alior Bank si vybrala aplikaci IBM MobileFirst pro iOS, aby od základů transformovala způsob, jakým její zákazníci mohou komunikovat s bankou. Používáním iPadu poskytnou zaměstnanci banky zákazníkům dynamičtější a osobnější bankovnictví, které využívá nejmodernější analytické nástroje a je dostupné 24 hodin denně.
Alior Bank se stane první bankou v Polsku, která využije iOS aplikaci IBM MobileFirst. Jejím nasazením umožní poradcům přístup do klientského portfolia a usnadní jim jeho správu přímo z iPadu, takže klientští pracovníci budou moci poskytovat zákazníkům individuální doporučení a nabídky. Všechny tyto funkce budou poradcům dostupné kdekoliv se setkají se svými klienty, tedy nejen v bance, ale například i u klienta doma nebo v místní kavárně.
„Díky unikátní spolupráci mezi společnostmi Apple a IBM, můžeme zákazníkům našeho privátního bankovnictví přinést jedinečnou digitální bankovní zkušenost, která jim přinese nabídku šitou na míru jejich individuálním preferencím a naplánovaným finančním cílům,“ říká Andrzej Rosłaniec, ředitel privátního bankovnictví, Alior Bank.
Aplikace IBM MobileFirst pro iOS mohou být přizpůsobeny pro kteroukoli organizaci, jednoduše se nasazují a jsou spravovány a aktualizovány prostřednictvím cloudových služeb IBM speciálně pro zařízení iOS.