Více než 30 % uživatelů mobilního bankovnictví UniCredit Bank již používá aplikaci Smart klíč pro přístup a podepisování transakcí v Online Bankingu. Banka ji poskytuje svým klientům zcela zdarma, a to již od ledna 2014. Dynamicky roste také počet uživatelů mobilního bankovnictví Smart Banking, meziročně se zdvojnásobil. Navíc počet transakcí uskutečněných prostřednictvím mobilního telefonu vzrostl o 150 %.
„S bezplatným Smart klíčem od UniCredit Bank je vše mnohem rychlejší, pohodlnější a bezpečnější než zadávání klasických autorizačních SMS a funguje i bez internetového připojení. Můžete se tak přihlásit do Online Bankingu a potvrdit svou transakci kdekoliv na celém světě,“ uvedl Carmelo Minardi, ředitel Multichannel UniCredit Bank.
Mobilní Smart Banking od UniCredit Bank využívá dnes každý třetí klient banky. Za osm měsíců letošního roku si jej stáhlo již dvakrát víc klientů než za celý loňský rok. Roste také počet transakcí provedených přes mobilní telefon, v ČR meziročně v průměru o 150 %, na Slovensku o 75 %.
Zhruba dvě třetiny uživatelů mobilního bankovnictví UniCredit Bank tvoří majitelé chytrých telefonů se systémem Android, iOS má třetinový podíl a malé zastoupení (1 %) má i platforma Windows Phone. Online k bance ale již dnes přistupuje většina klientů, klasický Online Banking využívají tři čtvrtiny všech klientů banky.
[appbox googleplay hr.asseco.android.jimba.mUCI.cz]
[appbox appstore id468057018]
[appbox windowsstore 9nblggh08xx2]
O Smart klíči:
Smart klíč je univerzální aplikace pro přihlášení do Online Bankingu a potvrzování transakcí. Využití aplikace je zcela zdarma a je navíc pro klienty velmi jednoduché a pohodlné. K vygenerování autorizačních kódů prostřednictvím Smart klíče není nutné připojení mobilního telefonu na internet, lze jej tak využívat i například v zahraničí, když klient nemá v mobilním telefonu zapnuté roamingové služby. Výjimkou je pouze samotné stažení a úvodní aktivace aplikace.