Od 13. července poběží nová reklamní kampaň Vodafonu na neomezený rodinný tarif Red+. Spoty kreativně navazují na předešlé reklamy s Jiřím Vyorálkem, který tentokrát vyráží se čtyřčlennou rodinou na cyklistický výlet.
Symbolem nové kampaně je červené čtyřkolo znázorňující unikátní nabídku, která přináší neomezené volání, SMS a sdílená data pro čtyři členy rodiny za 1499 Kč.
„Jízda na kole je nejrozšířenější český sport, kterému se přes léto věnuje většina rodin s dětmi,“ komentuje volbu kreativního konceptu Markéta Moreno, ředitelka značky a komunikace, a dodává: „Naším cílem bylo ukázat, že s jediným tarifem Red+ si mohou bezstarostně užívat rodiče i děti bez rozdílu.“
Režisérem nových spotů je opět Dan Růžička. Reklamní kampaň připravila agentura McCann Erickson Prague ve spolupráci s mediální agenturou MEC Czech. K vidění bude v televizi, na internetu, v tisku, prodejnách a na venkovních nosičích.