Začínající školní rok přináší novinky nejen školákům. Noví i stávající zákazníci Mobilu od ČEZ nyní mohou získat 25% slevu na hlasové balíčky „Volám občas“ a „Volám rád“, a to na dobu pěti měsíců od aktivace služby. Speciální akci si je možné zřídit v průběhu celého září.
Hlavní výhodou Mobilu od ČEZ je, že si zákazníci mohou navolit přesně ten typ hlasových služeb, který využijí. Nyní navíc s 25% slevou na pět měsíců při aktivaci balíčku „Volám občas“ a „Volám rád“. Balíček „Volám občas“ je vhodný pro ty, kteří telefonují méně. Za ještě atraktivnější cenu 150 Kč získají 100 volných minut. Naopak pro milovníky telefonování je připraven balíček „Volám rád“ za cenu 255 Kč měsíčně, který nabízí 200 volných minut.
Další výhodou Mobilu od ČEZ je, že zákazníci neplatí žádné zbytečné měsíční paušály na dobu určitou a automaticky získávají neomezené volání v síti ČEZ zdarma. „Tuto nabídku jsme připravili především pro ty, kteří rádi volají a zároveň se nechtějí vázat dlouholetými kontrakty. Mobil od ČEZ je jasnou volbou pro každého, kdo nechce zbytečně utrácet,“ říká Pavel Hlavinka, generální ředitel ČEZ Prodej.
K hlasovým balíčkům lze samozřejmě aktivovat i datové balíčky. Na výběr je ze tří možností: denní za 20 Kč s FUP 50 MB, balíček „Často online“ s 300 MB dat za 200 Kč měsíčně nebo „Žiju online“ za 300 Kč měsíčně s 1 GB dat. Samozřejmostí jsou MMS, roaming či převedení původního čísla. Svůj účet si pak mohou zákazníci obsluhovat z pohodlí domova díky internetové aplikaci ČEZ ON-LINE, která je zdarma. Právě tam lze spravovat všechny služby od Skupiny ČEZ, zákazníci si tedy na jednom místě zkontrolují i účet za plyn a elektřinu.
Navíc ti, co od ČEZ nás odebírají elektřinu či plyn, posílají neomezeně SMS v síti ČEZ zdarma. Tuto výhodu mohou navíc nabídnout až třem svým známým nebo rodinným příslušníkům, kteří také využívají Mobil od ČEZ. Okruh lidí, kteří se mohou navzájem zdarma kontaktovat, neustále roste – Mobil od ČEZ již eviduje téměř 80 tisíc zákazníků.
Zařídit si Mobil od ČEZ a nastavovat jednotlivé služby je možné v Hlasové samoobsluze *84, na Zákaznické lince 840 840 840, na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ či na www.cez.cz. Všude tam je možné Mobil od ČEZ zřídit. Uživatelé se též mohou na www.stava.cz zdarma registrovat do Zákaznického programu Šťáva.
Zdroj: TZ ČEZ