Středa, 18 prosince, 2024
DomůNovinkyAplikace Job Dispatch společnosti Sygic přemění chytrý telefon na levné podnikové mobilní...

Aplikace Job Dispatch společnosti Sygic přemění chytrý telefon na levné podnikové mobilní zařízení se čtečkou čárových kódů

Sygic představuje novou funkci svého oblíbeného produktu pro podniky. Aplikace Job Dispatch byla poprvé uvedena na trh na konci ledna 2014 a osvědčila se jako bezkonkurenční mobilní řešení k řízení zaměstnanců ve firmách.

Uživatelé sady aplikací Job Dispatch společnosti Sygic nyní získávají přístup ke ČTEČCE ČÁROVÝCH KÓDŮ, nové integrované funkci, která usnadňuje sledování materiálu a zjednodušuje řízení skladů. ČTEČKA ČÁROVÝCH KÓDŮ umožňuje pracovníkům čtení čárových kódů ze zásilek, které přicházejí do prostor společnosti, a zaručuje úplnou kontrolu a organizaci skladů a materiálu. Dispečeři mohou snadno zadávat čárové kódy do firemního systému a přesně sledovat, které zásilky byly doručeny a které jsou zatím na cestě.

Nová funkce ČTEČKA ČÁROVÝCH KÓDŮ doplňuje do aplikace Sygic stávající software o snadno ovladatelné a efektivní nástroje pro vytížené firmy s aktivními a mobilními pracovníky. Firmy, jejichž životaschopnost závisí na rychlých dodávkách a reakcích a na okamžitých aktualizacích, se mohou spolehnout na příjemnou a snadno ovladatelnou aplikaci, která zjednodušuje řízení dodávek a správu skladu.

Kromě integrace s mapovým softwarem společnosti Sygic má sada aplikací Job Dispatch například i tyto skvělé vlastnosti:

Sledování polohy

Přesné určování polohy zaměstnanců v reálném čase je možné kdykoli a kdekoli. Aplikace Job Dispatch využívá pro lepší dosah signál GPS i mobilní sítě, a pomáhá tak ke zjišťování polohy mobilních pracovníků i v budovách a tunelech. V systému lze nastavit přesnost sledování a firma může řidičům zakázat vypnutí funkce sledování polohy.

Integrace přes rozhraní API

Úkoly je možné zadávat přímo z podnikových systémů nebo nezávislých systémů přes integrované rozhraní API. Firmy mohou vytvářet a zadávat úkoly, sledovat jejich stav či místo pohybu řidičů i bez využití webového rozhraní sady Job Dispatch. Integrace je snadná a máte k dispozici webovou nápovědu.

Zprávy

Přímo na telefony řidičů lze posílat zprávy s texty a přílohami objednávek. Odpovědi řidičů zahrnují přesnou polohu a možnost přiložení obrázků či dokumentů. Tato funkce představuje nejrychlejší a nejbezprostřednější způsob posílání fotografií prokazujících potíže či poškození zboží.

Šablony úkolů

Firmy dodávající opakovaně stejným zákazníkům si mohou snadno vytvořit šablony pro opakované úkoly a rychlejší správu dat. Opakované údaje jsou uloženy do přizpůsobených šablon, které lze kdykoli využít jediným pohybem myši.

Podpis

Aplikace Job Dispatch podporuje snímání podpisu k elektronickému ověřování. Po načtení je podpis i s údaji o poloze automaticky odeslán dispečerovi.

Upozornění

Při vytvoření, přijetí, průběhu i dokončení úkolu můžete obdržet automatické upozornění. V aplikaci můžete vytvořit vlastní upozornění a e-maily pro dispečery i řidiče.

Pokročilé možnosti práce s úkoly

Aplikace Job Dispatch najde pro každý úkol nejvhodnějšího řidiče – funkce automatického přidělování přidělí úkol nejbližšímu dostupnému řidiči. Pokud řidič po předem nastavenou dobu úkoly nepřijímá, funkce automatického odmítnutí úkol automaticky odmítne a aplikace Job Dispatch instinktivně přidělí úkol dalšímu vhodnému řidiči. Potřebujete pokročilé možnosti? Sdělte Sygicu své nápady a potřeby na e-mail jobdispatch@sygic.com.

Vývojáři nabízí tři sady Job Dispatch za ceny začínající na 5,99 eur na zařízení.

Všechny sady zahrnují počítačovou webovou součást pro dispečery a aplikaci pro systém Android pro mobilní pracovníky, do které přijímají pracovní plány a navigační pokyny z aplikací Sygic GPS navigation nebo Google Maps.

„Funkce ČTEČKA ČÁROVÝCH KÓDŮ nabízí našim zákazníkům možnost lepšího sledování zásob výrobků, a umožňuje jim tak optimální organizaci a řízení v čase,“ říká Michal Štencl. „Možnost sledování zaměstnanců a stavu dodávek v reálném čase slouží firmám ke sledování úkolů od začátku do konce.“

Aplikaci Job Dispatch společnosti Sygic si mohou firmy zdarma vyzkoušet na webu společnosti Sygic na adrese http://www.sygic.com/jobdispatch, nastavení trvá pouhých pět minut. Aplikace Job Dispatch je nyní k dispozici pro zařízení se systémem Android a od svého uvedení na trh v tomto roce má na webu Google Play více než 32 000 unikátních uživatelů.

[appbox googleplay jdc.client.apk&hl=cs]

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře