Min-Mang je tahovou deskovou hrou od českého vývojáře s přezdívkou greenfish s možností hrát proti člověku nebo počítači. Tato zábavná hříčka údajně také podporuje ukládání rozehraných partií, takže o dobře rozehranou hru nepřijdete.
Strategické hry se dostaly i na ?střechu světa? ? do Himálají. Tibeťané v odlehlých horských údolích svádějí bitvy na čtvercové síti. Hrací kameny se však nekladou dovnitř, nýbrž na body, kde se vodorovné a svislé hrany stýkají nebo protínají. Oba soupeři rozestaví na začátku partie svou malou armádu.
Hru začíná první hráč, dál se oba pravidelně střídají. Kdo je na tahu, posune jeden ze svých kamen? po hraně na nejbližší volný bod. Kameny se tedy pohybuji jen doleva nebo doprava, vzhůru či dolů. Posunovat je úhlopříčně přes plochu políčka není dovoleno.
Oba hráči se snaží svými kameny obklíčit kameny soupeře – především na okraji desky. Kámen, který je tak obklopen jinými kameny, že se nemůže hnout žádným směrem, odchází do zajetí a je ihned odstraněn z desky. Obklíčení našeho kamene musí ovšem dokončit kámen soupeřův, i když při zajímání mohou jiné naše kameny nedobrovolně pomoci tím, že ohroženému kamenu blokují ústupovou cestu. Jestliže však během přesunů sami zatarasíme některému svému kamenu všechny cesty, tento kámen není pochopitelně zajat soupeřem.
Když jednomu z hráčů zůstane poslední kámen, může užít druhého způsobu boje – zajme přeskokem ten soupeřův kámen, který stojí na sousedním bodu a za nímž je další bod prázdný.
Skok nám připomíná zajímání při dámě, ale zde se i při přeskoku musí kámen pohybovat pouze podél hrany. Kromě toho není přeskok povinný!
Kdo ztratí i poslední kámen, prohrál. Zůstanou-li na desce každému hráči tři kameny a méně hra končí remízou.