O prodejích svého špičkového smartphonu jihokorejský výrobce zatím zarytě mlčí. Podle posledních informací deníku AsiaToday má ale velký problém. Na domovském trhu v Jižní Koreji prodal za první čtyři měsíce údajně pouze 600 tisíc kusů modelu G2.
Má špičkové parametry, netradičně umístěná ovládací tlačítka a agresivně nastavenou cenu. Přesto o něj spotřebitelé nejeví dostatečný zájem.
V Jižní Koreji se dosud prodalo něco kolem 600 000 kusů supersmartphonu G2. A úplně růžově to nevypadá ani co se týče celosvětových prodejů.
LG prodalo prý i přes rozsáhlou reklamní kampaň za čtyři měsíce jen 2,3 milionu kusů své vlajkové lodi, a má tedy nad čím přemýšlet.
Prodejní čísla by se měla stabilizovat a výrazně zlepšit v příštích týdnech. Před námi jsou totiž Vánoce, pro obchodníky a výrobce nejdůležitější období v roce.
Zdroj: PhoneArena