Huawei na základě výzkumu spotřebitelů a jejich očekávání představuje novou nabídku služeb Huawei Cares. Ta zbaví majitele smartphonů čínského výrobce těch největších obav a postará se o to, aby si mohli naplno užít všechny výhody svých přístrojů.
Huawei ve spolupráci se společností IPSOS provedl spotřebitelský průzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké faktory ve spojitosti s vlastněním smartphonu považují uživatelé za nejvíce znepokojující či potenciálně možné. Průzkum byl proveden prostřednictvím on-line panelu v červnu 2019 a účastnili se jej obyvatelé střední Evropy ve věku od 18 do 55 let.
„Většina uživatelů vnímá svůj telefon jako skutečnou cennost. Protože si našich zákazníků vážíme a zajímají nás jejich potřeby, rozhodli jsme se uvést na trh bezplatný balíček Huawei Cares. Cílem je pokrýt všechny obavy, se kterými se majitelé smartphonů potýkají – od poškození displeje přes selhání baterie či nabíjecího portu až po chybu softwaru,“ říká Gabriela Löbel, PR manažerka pro Huawei Česko.
Respondenty dále trápí selhání baterie (59,45 %) nebo poškození způsobené vodou (55,78 %). Z výzkumu vyplynulo, že výrobci smartphonů by měli více chránit uživatele v případě lidských chyb nebo nehod (87,50 %). Téměř všichni respondenti pak považují náklady na opravu poškozeného displeje za příliš vysoké (91,80 %).
Podobný názor na to mají také Češi. Ti se obávají nejen toho, že ztratí data uložená ve svém smartphonu (75,26 %), ale například i selhání systému (69,17 %). Mezi další nejčastější obavy pak patří poškození displeje způsobené například pádem (59,46 %), selhání baterie (55,46 %) nebo poškození telefonu vodou (62,27 %).
Stejně tak čeští uživatelé smartphonů souhlasí i s tím, že výrobci by měli více chránit své zákazníky v případě nehod nebo problémů, za které si mohou sami (76,70 %), a že náklady na opravu a výměnu rozbitého displeje jsou příliš vysoké (89,40 %).
Pomocná ruka od Huawei
Akce Huawei Cares bude spuštěna od 10. července a uživatelé nové řady Huawei P30 budou mít možnost využít během 12 měsíců jednorázovou výměnu poškozeného zadního krytu nebo displeje. Po jeho výměně na něj bude navíc nalepena ochranná fólie a displej bude důkladně očištěn – a to vše zdarma.
Kromě toho Huawei poskytuje také akci Servisní dny, které probíhají vždy každý poslední čtvrtek až sobotu v měsíci. Uživatelé mohou využít nalepení ochranné fólie na vybrané modely zdarma či slevu na pozáruční servis.
Kdo může získat Huawei Cares?
Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare.
Více informací o akci Huawei Cares naleznete na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/screen-protection/
Informace týkající se Servisních dní, seznam servisních center, vybraných modelů a také podmínky akce naleznete na webové stránce: https://consumer.huawei.com/cz/support/service-day/