Adidas, výrobce sportovního oblečení a vybavení, se rozrostl. Koupil totiž společnost Runtastic, tvůrce stejnojmenné fitness aplikace, kterou znají fanoušci sportu po celém světě.
Vedle fitness aplikace má Runtastic ve svém portfoliu i další fitness vybavení a to včetně chytrých náramků, GPS hodinek, sluchátek, míčů atd. Také Adidas disponuje svou vlastní řadou tohoto náčiní, nicméně v Runtastic prý budou podle dohody pokračovat ve své práci, jako by ke koupi vůbec nedošlo. Runtastic podle plánů dokonce uvede i svou novou fitness aplikaci, jejíž vydání je plánováno na konec tohoto roku.
Zakladatel společnosti Runtastic, Florian Gschwandtner k akvizici, která je odhadována na 239 milionů dolarů (cca 5,7 miliard korun), řekl: „Dostali jsme velký svět nových možností, s nimiž si teď můžeme hrát“. Jak je tedy vidět, nadšení tomuto mladíkovi rozhodně nechybí. A to je dobře, jedině z nadšení totiž mohou vzniknout tak výborně věci, jako je právě aplikace Runtastic.
Zdroj: The Verge