O2 dává zákazníkům v rámci akce nazvané Čistý stůl ojedinělou možnost, jak vyrovnat své závazky. Pokud v období mezi 1.8. a 23.9. 2014 uhradí svá dlužná vyúčtování, operátor jim nebude účtovat úroky z prodlení ani náklady správního nebo soudního řízení.
Tato jednorázová akce nabízí řešení rezidentním i firemním zákazníkům bez omezení výše dluhu v případě, že ještě neproběhlo pravomocné rozhodnutí.
„Jsou pro nás důležití všichni zákazníci, i ti, kteří mohou mít finanční nesnáze. Proto jsme připravili jednorázový program se symbolickým názvem Čistý stůl, který zákazníkům usnadní vyrovnat své závazky,“ říká Tomáš Budník, generální ředitel společnosti O2.
Operátor O2 v rámci programu spustil web www.cistystul.cz, na kterém současní i bývalí zákazníci najdou návod na ověření, že mají všechny závazky vyrovnané, a také postup v případě dluhu. „Pokud zákazníci nechtějí platbu každý měsíc řešit, je nejjednodušším řešením platba inkasem,“ říká Marek Novotný, ředitel pro Credit Management v O2. Současné zákazníky motivuje k nastavení inkasa nabídka v rámci programu Čistý stůl. Pokud si v období mezi 1.8. a 23.9. nově zřídí inkaso a uhradí veškeré pohledávky po splatnosti, bude jim následně odečten jeden poplatek za upomínku.
Cílem programu Čistý stůl je kromě pomoci zákazníkům, kteří jsou v nesnázích s placením závazků, také informovat veřejnost o tom, jak zadlužení předejít. „V případě, že se člověk dostane do situace, kdy nemůže své závazky zaplatit, je nejdůležitější komunikovat s věřitelem a situaci aktivně řešit. Strkání hlavy do písku situaci ještě zhorší,“ řekl David Šmejkal, ředitel Poradny při finanční tísni poskytující bezplatné poradenství spotřebitelům, kteří nemohou řádně platit své závazky.
Zdroj: O2