Příjmy obchodu s aplikacemi pro smartphony a tablety s Androidem se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšily o devadesát procent. Upozornila na to zpráva analytické společnosti App Annie. K vzestupu obchodu Play přispěly výrazně asijské trhy, zejména ten japonský a jihokorejský.
Konkurenční elektronické tržiště App Store naproti tomu boduje nejvíce ve Spojených státech a Japonsku.
Přestože je Google Play na vzestupu, Apple má na stránce příjmů takový náskok, že v tomto ohledu lze sblížení obou platforem očekávat až někdy kolem roku 2016.
Google Play zaznamenal sice devadesát procent všech stažení jako u App Storu, na příjmové stránce se to ale nijak výrazněji neprojevilo.
Zatímco App Store měl na celkových výnosech za období leden až březen ze stahování obsahu podíl 74 procent, obchod Googlu pouze 18 procent.
Zdroj: Reuters