Společnost Sony otevřela v Dubaji svůj nový obchod. Zaujme hlavně milovníky potápění, nachází se totiž pod vodou, přibližně čtyři metry pod hladinou na dně Perského zálivu.
Japonský výrobce v prodejně Sony Aquatech prezentuje a samozřejmě i prodává všechny svoje voděodolné smartphony, na které je patřičně hrdý. Přímo na místo, tedy do showroomu, zákazníky zavedou zkušení potápěči. Dál už jich není třeba, ve vzduchové kapse je možné dýchat, tedy i nakupovat podobně jako na povrchu.
Obchod je lidem, kteří v soutěži vyhráli speciální lístek a prošli základním potápěčským kurzem, k dispozici pouze po dobu tří dnů. Poté se nadobro uzavře.
Sony patří k výrobcům, kteří u chytrých telefonů zpopularizovali odolnost vůči vodě. Firma má v portfoliu hned několik produktů, které lázeň v kapalině bez újmy přežijí.
Přestože se v tomto případě jedná hlavně o marketing, Sony dokazuje, že i ten se dnes dá dělat zajímavě a zákazník si z návštěvy takovéhoto speciálního obchodu může odnést neopakovatelný a jedinečný zážitek.
Zdroj: AA
[…] Source:: Svetaplikaci.tyden.cz […]
Super nápad, líbí!