Pátek, 15 listopadu, 2024
DomůNovinkyŠokující průzkum: U koho je největší šance, že si koupí produkt od...

Šokující průzkum: U koho je největší šance, že si koupí produkt od Applu?

Nejnovější průzkum společnosti Slice Intelligence, která se zabývá zvyky spotřebitelů, naznačil, že ke koupi produktů Applu nejvíce tíhnou muži starší 65 a více let. V tomto věku lidé na zařízení od Applu průměrně vydají 976 dolarů.

Skupina ve věku 45 a více let zaujímá jen 27% všech Apple zákazníků, přičemž na nákupy nových jablečných produktů v průměru na jednu osobu vydá 788 dolarů.

Samozřejmě věk nemusí být jediným schopným měřítkem. Ve Slice Intelligence se proto zaměřili na jednotlivé pohlaví a přinesli – tentokrát již vcelku předpokladatelné výsledky – o iPhony, iPady, Apple Watch a Macy mají mnohem větší zájem muži a to až o 42%, což se Applu jistojistě hodí. Muži jsou totiž ochotni za jeho produkty utratit v průměru 897 dolarů, zatímco ženy „jen“ 633 dolarů.

Zajímavé je, že mezi 18 – 54 lety zájem lidí o produkty Applu citelně vzrůstá. Další zajímavostí potom je, že neexistuje rozdíl v průměrně utracené částce mezi lidmi, kteří vydělávají hodně, a lidmi, kteří vydělávají jen průměrně.

Apple-Online-Sales-by-Age-Group

Apple prodeje podle věku.

Apple-Online-Sales-by-Age-group-and-Gender

Apple prodeje podle pohlaví.

Apple-Online-Spend-by-Household-income

Apple prodeje podle příjmů.

Martina Lipertová
Martina Lipertová
Redaktorka na volné noze, ale především vášnivá hráčka videoher na všech myslitelných herních platformách včetně Androidu a Applu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře