Nejnovější průzkum společnosti Slice Intelligence, která se zabývá zvyky spotřebitelů, naznačil, že ke koupi produktů Applu nejvíce tíhnou muži starší 65 a více let. V tomto věku lidé na zařízení od Applu průměrně vydají 976 dolarů.
Skupina ve věku 45 a více let zaujímá jen 27% všech Apple zákazníků, přičemž na nákupy nových jablečných produktů v průměru na jednu osobu vydá 788 dolarů.
Samozřejmě věk nemusí být jediným schopným měřítkem. Ve Slice Intelligence se proto zaměřili na jednotlivé pohlaví a přinesli – tentokrát již vcelku předpokladatelné výsledky – o iPhony, iPady, Apple Watch a Macy mají mnohem větší zájem muži a to až o 42%, což se Applu jistojistě hodí. Muži jsou totiž ochotni za jeho produkty utratit v průměru 897 dolarů, zatímco ženy „jen“ 633 dolarů.
Zajímavé je, že mezi 18 – 54 lety zájem lidí o produkty Applu citelně vzrůstá. Další zajímavostí potom je, že neexistuje rozdíl v průměrně utracené částce mezi lidmi, kteří vydělávají hodně, a lidmi, kteří vydělávají jen průměrně.
Apple prodeje podle věku.
Apple prodeje podle pohlaví.
Apple prodeje podle příjmů.