Společnost Samsung určila výši maximálních cen za mimozáruční výměny displejů na svých chytrých telefonech z důvodu rozbití. Rozhodla se tak na základě mnohých případů, kdy majitelé smartphonů využili služby neautorizovaných servisů namísto autorizovaných servisních center, čímž kvůli neautorizovanému zásahu do zařízení ztratili zákonem stanovenou dvouletou záruku.
„Často k nám přicházejí zákazníci, kteří si dali vyměnit displej v neautorizovaném servisu v domnění, že ušetří a myslí si, že autorizovaný servis je zbytečně předražený,“ uvedl Jan Procházka, šéf servisních center Samsung Electronics Czech and Slovak, a zároveň dodal: „Neautorizovaný servis nemusí disponovat originálními díly, často nemá kvalifikované techniky, kteří jsou vyškoleni výrobcem, neznají správné postupy a technické specifikace a taktéž nemají dostatečné technické vybavení. To vše může způsobit poškození zařízení, omezení funkcí, případně i následnou ztrátu záruky z důvodu neautorizovaného zásahu do zařízení.“
Důvodem stanovení maximálních cen na výměnu displejů prémiových chytrých telefonů je také skutečnost, že rozbitá obrazovka je nejčastější opravou, se kterou se uživatelé setkávají. Samsung proto připravil speciální ceník Max Price na mimozáruční opravy rozbitých displejů pro výrobky Galaxy S8, S8+, Note 8, S9, S9+ a Note 9. Zavedením tohoto ceníku firma garantuje maximální cenu oprav displejů v rámci svých vybraných autorizovaných zákaznických center.
Zákazníci se mohou v důsledku regionálních rozdílů u zákaznických center setkat i s nižší cenou, Samsung nicméně garantuje cenu maximální. Garance maximální ceny se týká pouze opravy displeje, v případě kombinované mimozáruční opravy více závad jsou ostatní závady účtovány dle ceníku daného autorizovaného zákaznického centra.
Autorizovaná zákaznická centra vždy poskytnou pouze originální náhradní díly Samsung. Jedině tak je zabezpečená stoprocentní kvalita opravy. V opačném případě může dojít ke znehodnocení zařízení a riskuje se, že neoriginální díl nezabezpečí správnou funkci telefonu a způsobí další poruchy, např. ztrátu odolnosti vůči vodě, v extrémních případech pak může dojít až k újmě na zdraví nebo škodě na majetku.
Zákaznická centra Samsung se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě a Liberci. V případě, že má uživatel mechanicky poškozený mobilní telefon a nemá čas cestovat do servisu, může využít služby Moje Galaxy, která se postará o jeho vyzvednutí, opravu a následné vrácení.
Ceník Max Price výměny displeje:
Model Max Price