Společnost Samsung představila nové pojištění proti náhodnému poškození pro vybrané mobilní telefony. Mobile Care se sjednává na dva roky přímo při koupi smartphonu nebo do 30 dnů od nákupu. Pojistné je stanoveno na 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně.
Mobile Care je jediným pojištěním pro zákazníky, kde jsou všechny opravy mobilních telefonů Samsung prováděny autorizovanými techniky jihokorejské značky za použití originálních dílů. Služba je podle Samsungu navržena pro neočekávané situace. Telefony jsou díky ní chráněny proti náhodnému poškození, které omezuje funkci mobilního zařízení, včetně poškození displeje. Majitelé smartphonů mají během dvouletého pojistného období nárok na likvidaci dvou pojistných událostí.
Využitím autorizovaných servisních středisek Samsungu zákazník opravou neriskuje ztrátu standardní záruky na výrobek. Zákazník bude mít během opravy v autorizovaném servisním centru rovněž možnost využít odborných konzultací v celé šíři produktového portfolia, které poskytují proškolení experti zákaznických center (zástupci autorizovaných servisních partnerů Samsung).
Zákazník si sám může zvolit, jak často bude platit pojistné – buďto jednorázově za celé 2 roky nebo měsíčně po dobu 24 měsíců. Mobile Care si noví majitelé mohou pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud nedošlo k žádnému poškození daného telefonu. Zákazníci mají následně 14 dní (od uzavření pojistné smlouvy) právo na odstoupení, pokud by si pořízení služby Samsung Mobile Care rozmysleli. (Detailní podmínky možnosti odstoupit od pojistné smlouvy jsou uvedeny v pojistných podmínkách.)