Jak známo, nejnovější OS X byl pojmenován podle národního parku Yosemite. A to parku zvedlo návštěvnost až o 21%.
O nárůstu zájmu turistů spojeného s uvedením nového OS X svědčí grafy hned z několika různých stránek. V červnu roku 2014, kdy byl OS X Yosemite oficiálně oznámen, a v říjnu 2014, kdy byl oficiálně uveřejněn, Yosemitský národní park hledalo více lidí nejen na Googlu (kde by toto vyhledávání mohlo být zaměněno s vyhledáváním samotného operačního systému), ale také na Wikipedii a na světoznámém bookovacím serveru Hotels.cz. Právě zde v inkriminovaných měsících vzrostl počet rezervací hotelů v okolí parku Yosemite až o 21%.
Poměrně jednoznačně pak mluví i samotné údaje z Yosemitského parku. Křivka návštěvnosti parku ve dvou zmiňovaných obdobích rapidně vzrostla.
Počet vyhledávání hesla Yosemite na Googlu.
Počet vyhledávání Yosemitského národního parku ve Wikipedii.
Počet návštěv Yosemitského národního parku.
Jak je zřejmé u uveřejněných grafů, nyní zájem o park docela rychle upadá. To by ovšem znovu mohl změnit nový OS X, který bude tentokrát pojmenovaný po přírodním úkazu El Capitan, což je jedna ze skalních stěn Yosemitského národního parku.