Facebooku ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostl skoro trojnásobně, když atakoval hranici 2,4 miliardy dolarů (59,3 miliardy korun). Loni to touto dobou přitom získal jen 900 milionů dolarů. To představuje nárůst o 165 procent. Čtvrtletní tržby společnosti meziročně narostly o 56 procent a přesáhly částku 7 miliard dolarů (173 miliard korun).
Na příjmu Facebooku se zásadní měrou (84 procenty) podílí mobilní reklama, která do kasy přinesla firmě 5,7 miliardy dolarů (141 miliard korun). Počet lidí, kteří využívají internetovou síť Facebook alespoň jednou měsíčně, se v září vyšplhal na 1,79 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 16 procent. Prostřednictvím mobilních zařízení se k sociální síti vůbec poprvé připojuje více než miliarda uživatelů.
Do budoucna si firma hodně slibuje od funkce Facebook Live, která uživatelům umožňuje s jejich on-line přáteli sdílet živé videopřenosy. Dále se také očekává, že začne zpeněžovat své chatovací aplikace WhatsApp a Messenger, stejně jako službu na sdílení fotografií Instagram, u níž zavedla reklamní model loni.
Zdroj: TheVerge