Americká firma Motorola dodala do obchodů v průběhu třetího čtvrtletí 500 000 kusů svého smartphonu Moto X, informovala o tom ve své studii analytická společnost Strategy Analytics. Telefon prodávaný výhradně na území USA, kde je dostupný od konce srpna, výbavou nemířil na úplný vrchol, uživatele se snažil naopak zlákat na možnost návrhu vlastního krytu, barvy tlačítek či věnování.
Motorola Moto X přišla s čipsetem předchozí generace a displejem parametrů loňských top modelů, přesto špičkovým telefonům zamotala hlavu. Výrobce nabídl spotřebitelům místo nekompromisního hardwaru zajímavou funkci Aktivního displeje, ochranné sklo displeje zvané Magic Glass a dvě dodatečná jádra pro rozpoznávání řeči a gest, které ulehčují práci procesoru.
Na počátku tohoto týdne Motorola navíc oznámila, že svůj top model zlevňuje. A došlo také k rozšíření možností konfigurátoru MotoMaker, který je nyní dostupný u více operátorů. Doposud byl exkluzivně k dispozici pouze zákazníkům AT&T.
Zdroj: GSMArena