Společnost Lenovo oznámila, že mění svoje logo. Tím se seriózní výrobce především notebooků chce více zatraktivnit a přitáhnout k sobě klíčové zákazníky.
Za klíčové zákazníky společnost považuje spotřebitele, kteří si kupují technologické produkty do práce. Šéf marketingu Lenova David Rohman k tomu uvedl: „Svět se změnil. Naší společnost musíme změnit na internetovou a zaměřenou na zákazníka, jinak naši pozici na trhu postupně ztratíme“. Tím samozřejmě narážel na skutečnost, že Lenovo získala titul největšího výrobce osobních počítačů na světě a že před nedávnem proběhla její akvizice se společností IBM – ThinkPad.
Nové logo Lenova je vyvedeno ostrým písmem a výraznými barvami. Logo navrhla společnost Saatchi & Saatchi New York.
Myslíte si, že se Lenovu povede oslovit generaci mladých a produktivních lidí?
Staré logo společnosti.
Nové logo společnosti.
Zdroj: Lenovo