Přinášíme vám neustále další a další recenze na herní tituly. Ale o autorech, kteří stojí za všemi těmito hrami a tráví stovky hodin jejich vývojem, se ví opravdu málo, a to se nám zdá jako obrovská škoda.
A to je jeden z hlavních důvodů, proč vám ode dneška budeme přinášet seriál se zaměřením na vývojářská studia.
Prvně vám představíme vybrané vývojářské studio jako takové a následujícího dne vám přineseme exkluzivní rozhovor s jedním z hlavních vývojářů. Počínaje dneškem startujeme. A to studiem Foursaken Media.
Foursaken Media je americké vývojářské studio se základnou v Severní Karolíně v městě Raleigh. Co se týče velikosti firmy, tak ta není jejich nejsilnější stránkou, ale co ztrácí do velikosti, to dohání svoji vášní k hrám. A že se s nimi na trhu her musí počítat, už nejednou ukázali. Z jejich tvorby můžete znát New York Zombies a její pokračování, Bug Heroes, Food Ninja nebo Heroes & Castles, kterou jsme v minulosti zrecenzovali.
Jacksonovic kluci založili Foursaken Media v roce 2010. A z počátku to brali spíše jako zábavu, než jako byznys. Měli každý svou profesi a jakmile jim padla v práci, sešli se a společně pracovali na vývoji her. Až po prvních dvou hrách, které zaznamenaly dostatečně velkou zpětnou vazbu, se rozhodli udělat další krok dopředu a začli se věnovat vývojářské profesi na plný úvazek.
Tým
Troufám si říct, že složení týmu jaké mají kluci z Foursaken Media, je na trhu vývojářských studií opravdovou raritou. A to z jednoho prostého důvod. Jsou to čtyři bratři.
Tom Jackson – pan všestranný
Tom je bývalý multimediální producent nytimes.com a mezi jeho největší vášně patří programování, design, tvoření grafiky v Photoshopu a psaní HTML a CSS v Textmate nebo kódování v XCode. Neustále se učí novým a kreativním věcem, které mají co dočinění s počítačem a doufá, že jednoho dne bude vědět jak všechno funguje.
Jamie Jackson – umělec
Jamie je bývalý učitel matematiky žáků šestých tříd. Vystudoval matematiku a pedagogiku. Po dvou letech učení a nestydatého porážení 12letých žáků v basketbale o přestávkách, se rozhodl naplno věnovat umění a jeho tvorbě. Vždycky měl vášeň pro umění, hudbu a díky své píli ze sebe udělal mistra v 3D Studio Max. Pro tvorbu hudby používá Cubase 4.
Miles Jackson – mozek
Během dne je Miles webovým vývojářem na volné noze. A během noci je z něj špičkový programátor v C++. Jeho vášní je učit se tomu, jak vše pod kapotou šlape a ladit kód do takové míry, dokud neběží jak hodinky. Programování grafiky řadí na první místo ze všech svých oblíbených činností. Pokud zrovna neprogramuje nebo se nepouští do nových programovacích jazyků, tak rád poráží Jamieho v basketbale.
Connor Jackson – tvořitel
Connor vyvíjí hry už od střední školy. Začínal na kalkulačce, pak se přesunul k flashi a teď dělá na iPhone. Miluje, když může vdechnout život kreativním nápadům, skrz kód. Jeho hlavními nástroji jsou Actionscript a C++. Ačkoli hry jsou jeho specialita, zbožňuje se ponořit do jakéhokoliv projektu, který obnáší programování. Přestávky u něho nenajdete, a pokud ano, tak jedině proto, aby je mohl strávit na basketbalovém hřišti.